ویرگول
ورودثبت نام
هادی خان
هادی خان
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

خودکار معروف هویدا پیدا شد!!! 😄

طبق اعلام روزنامه اطلاعات پهلوی، لوازم التحریر از سال ۵۲ الی ۵۷ تا ۵۰۰ درصد افزایش قیمت داشته. این در حالی است که هویدا تا سال ۵۶ نخست وزیر بود.

خودکار هویدا
خودکار هویدا


این یعنی پایانی بر دروغ بزرگ چهل ساله که از هویدا ساختند

🗞 روزنامه اطلاعات ۲۵ شهریور ۱۳۵۷

معروف است هویدا در دادگاه انقلاب درباره عملکرد خود به قاضی میگوید: «در دوران صدارت من، قیمت خودکار بیک ثابت بود و همیشه 5 ریال!»

سلطنت طلبها حالا با فراموشی بعضی مردم میگویند «ای داد بیداد! حیف! چرا بجای اعدام، کسی از او نپرسید رمز موفقیت و مدیریت تو چه بود!»

اتفاقا از او پرسیدند که چطور چنین حرفی میزنی.. قیمت غذا و مسکن 25 برابر شده!

هویدا میگوید: دقت کنید: من غذا و ملک را نگفتم. من خودکار را گفتم. چون کسی درس نمیخواند، کسی خودکار نمیخرید. این بود رمز مدیریت و عوامفریبی شاهنشاه اعلیحضرت و من.

ما با یک خودکار و موز دادن در مدرسه، کاری میکردیم که هیچکس نپرسد روزی 6 میلیون بشکه نفت کجا میرود؟

بله. تاریخ را با دروغ به مضحکه نکشید.. هویدا را خود شاه بجرم فساد مالی دستگیر کرد و وقتی شاه در دی 57 از ایران فرار کرد، غذای سگش را برد ولی هویدا را نبرد. نگذارید به شما دروغ بگویند.


https://eftekhar1357.ir/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%81-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D8%B6%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C/


هویداپهلویرضاشاهتورمگرانی
اصلا قرار نبود اینجوری بشه...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید