ویرگول
ورودثبت نام
محمدهادی خورشیدی
محمدهادی خورشیدی
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

ماجراجویی تو دل یک باشگاه


به عنوان یک ماجراجو زمان زیادی رو در این دو سال در راه ها و بی راهه های بازاریابی دیجیتال طی کردم. با اینکه مسیر رو میشناختم اما گاهی به فکر فرو میرفتم که آیا دارم راه درستی رو طی میکنم یا نه؟

وقتی در انتهای دره ناامیدی منحنی یادگیری (دانینگ-کروگر) قرار بگیرین برای شما هم ممکنه این حس به وجود بیاد. این سوال بارها زمانی که داخل بیمارستان قائم مشهد بستری بودم باز هم برای من تکرار شد و اینجوری شد که یک استوری در اینستاگرام صفحه شخصی خودم منتشر کردم.

راهنمایی مهسای عزیز و تصمیم هادی (کبری)

مهسا حافظی(دوست و استاد عزیزم) با اینکه سرش شلوغ بود بعد از شنیدن کل حرفام بهم گفت:

باشگاه محتوا میتونه کمکت کنه تا از این وضعیت مبهم و غبارآلود خارج بشی.

اونجا بود که تصمیم گرفتم دوره دوازدهم باشگاه محتوا رو ثبت‌نام‌ کنم.

شروع ماجراجویی

عکس جلسه چهارم باشگاه محتوا با تدریس اقای داریان
عکس جلسه چهارم باشگاه محتوا با تدریس اقای داریان


شروع دوره به خصوص برای من که مشکل نوشتن داشتم سخت شروع شد( به‌خاطر مشکلات فیزیکی که داشتم)، ولی خب تونستم محتوای اولیه برای آزمون رو بنویسم و به عنوان یکی از یاران فصل دوازدهم وارد فصل جدید بشم.

تو باشگاه علاوه بر تمام مربی‌هایی که داشتیم برای هر ۱۲ نفر یک کمک مربی اختصاص داده شده بود، گروه ما زیر نظر خانم عابدینی بود ایشون همیشه کمک کننده، دلسوز و پاسخگو بودن.

وجود تمام مربی‌ها و در کنار اونا یک کمک مربی برای هر ۱۲ نفر باعث شد که یادگیری عمیق‌تری ایجاد بشه.

رنج مشق عشق

یک بخشی وجود داره در باشگاه محتوا به نام مشق عشق، که هر هفته متناسب با چیزهایی که یاد میگیرین باید اونا رو تحویل بدین تا بتونین یادگیریتون رو کامل کنین.

من از اول ابتدایی تا‌ همین الان با تمرین، مشق و سایر عبارت‌های مشابه مشکل داشتم ولی خب اینم مثل بقیه مشق‌هایی که از ابتدا داشتم ، آش کشک خاله‌ست، که بخوری پاته نخوری هم پاته😒

غول مرحله آخر

تمام دوره به کنار پروژه پایانی(ebook)که باید انجامش بدین به کنار.

در طول دوره باشگاه محتوا مطالبی رو یاد میگیرین که شما رو مجهز میکنه تا بتونین غول مرحله آخر رو شکست بدین. در پایان دوره شما تبدیل به یک نویسنده محتوا میشین که به راحتی میتونه یک کتابچه الکترونیک بنویسه.

باشگاه محتوا برای چه کسایی خوبه؟

باشگاه محتوا برای چند دسته خوبه.

1- اونایی که میخوان وارد حوزه تولید محتوا بشن.

2- اونایی که هنوز جونیور هستن و میخوان کریستال یادگیری خودشون رو کامل کنن.

به عنوان کسی که دوره‌های زیادی رو شرکت کرده میتونم بهتون اطمینان بدم از شرکت داخل این دوره پشیمون نمیشین.

راستی ثبت نام دوره سیزدهم باشگاه محتوا در روزهای آینده شروع میشه اگه شما هم جزو افرادی هستین که نام بردم دوره سیزدهم و از دست ندین.


باشگاه محتواتولیدمحتوااموزش تولید محتوا
دیجیتال کریتور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید