ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بهانه پیدا کنیم

همیشه خدا برای اینکه بتونیم یه کاری رو انجام بدیم نیاز داریم که یه بهانه داشته باشیم ?

درست شنیدید بهانه حالا برای شفاف سازی بهانه براتون یه مثال میزنم

من دوست دارم شیرینی درست کنم ولی کاغذ روغنی ندارم

برای خرید کاغذ روغنی هم باید. از خونه برم بیرون خب چه کاریه درست نمیکنم درهمین حین با خودم میگم آخه دلم میخواد

همین میشه که سیر پختن شیرینی شروع میشه


حالا اگر بخوام سوال اصلی رو مطرح کنم باید بگم چطور میشه قوی موند ؟!

همون راه حلی که برای شیرینی پختن دادم یه بهانه پیدا کن البته این بهانه هم به شدت باید درونی باشه

و فقط دل خواستن کافی نیست بلکه باید انجامش بدی ?

پس یه بهانه پیدا کن برای قوی بودن :)))

من بهانه ام خودمم وقتی توی آینه به خودم نگاه میکنم

تو بهانه ات چیه برام می‌نویسی ?

بهانهقوی بودنراه حلانجام بدیم
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید