ویرگول
ورودثبت نام
حسین حسینلو
حسین حسینلو
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قسمت ششم: ویژگی های اصلی من

قسمت ششم : ویژگی های اصلی من


سلام.


گفتیم که یه راهی که برای پیدا کردن ویژگی های اصلی هستش اینه که مقایسه کنیم.

وقتی ویژگی اصلی پیدا میشه ، راه پیدا میشه ، کوره راه پیدا میشه ، اگه یه چیزی رو خلاف مسیر اصلیش مصرف کنیم حیف میشه ، ضایع میشه ، اگه یکی این کار رو کنه بهش میگیم خاک تو سرش ( میگیم کار اشتباهی کرده...)

خوب بریم ادامه بدیم ...


استاد گفتن :

خوب حالا که روش پیدا کردن ویژگی های اصلی رو فهمیدی ، این عملیات رو روی انسان پیاده کن...


ببین انسان چه ویژگی های اصلی ای داره

چه چیزی داره که بقیه ی چیز های اطرافش اونها رو ندارن.

اگه اینها مشخص بشه ، مسیری که آدم باید داخل اون راه خرج بشه مشخص میشه...

مسیر های فرعی هم معلوم میشه.


( ببینید کلا باید برای این مسئله فکر زیادی کنید تا نتیجه بگیرید ، باید درک کنید، باید خودتون قبول کنید و اجباری نباشه ، باید با تفکر فهمیده بشه.)

بعد این جلسه رفتم فکر کردم و دوباره اومدم

خوب من انسان رو با چیزهای اطرافش مقایسه کردم ، یکی از مهم ترین چیزها که زود هم فهمیدم ، اختیار انسان بود.

من در کاری که انجام میدم اختیار دارم ، مجبور نیستم.

الآن دارم مینویسم

خودم از درون میفهمم که این کار رو با اراده ی خودم انجام میدم

اگه آب و غذا میخورم متوجه میشم که دارم با اختیار این کار رو انجام میدم...


به نظر شما دیگه چه ویژگی ای داریم؟


ویژگی اصلی انساناختیارمسیر اصلیهدف
حرف هایی از دل ، نزدیک به او...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید