ویرگول
ورودثبت نام
حامد امیرخانی | Hamed Amirkhani
حامد امیرخانی | Hamed Amirkhani
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ ساعت پیش

داستان یک مکالمه تجاری فیک

یه بنده خدایی تماس گرفته بود میگفت من پخش کننده مواد شیمیایی هستم و کلی مشتری دارم و اینا و الان هم میخوام روی پتاسیم نیترات کار کنم.

گفتم:

خیلی هم عالی. من در خدمتتون هستم. مشخصات محصول و قیمت رو براتون میفرستم و اگر مایل باشید میتونم یه نمونه محصول هم بفرستم براتون تا کیفیت محصول رو مشاهده کنید.

گفت:

خیلی عالیه. پس یه کیسه نمونه محصول برام بفرستید.

گفتم:

باشه مشکلی نیست.

به حسابدار گفتم یه پیش فاکتور یک کیسه محصول با قیمت کف برای مشتری بفرسته تا کارای پرداخت رو انجام بده و بار رو براش بفرستیم.

حسابدار پیش فاکتور رو ارسال کرد و مشتری بلافاصله زنگ زد و گفت:

میخوای از من پول بگیری؟؟؟؟؟؟

گفتم:


تجارتسرو شیمیپتاسیم نیترات سرو شیمیکسب و کارفروش
نوشته‌های یک فعال در بازار مواد شیمیایی که تو سرو شیمی کار میکنه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید