ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا حامدی
علیرضا حامدی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بدون خودکار امضاء کنید، کرونا نگیرید

سلام و وقت بخیر

امیدوارم حال دلتون خوش باشه و لبتون خندون. توی این روزهای کرونایی که فقط مجبوریم برای کارهای ضروری از خونه خارج بشیم مطمئنا برای خیلی هامون پیش اومده که نیاز هست کارهای اداری و دفتری مختلفی رو انجام بدیم. از اونجا که بخش های زیادی از کارهای اداری نیاز به امضاء کردن یکسری برگه ها و اسناد و مدارک مختلفی داره، لازمه که به اجبار از منزل خارج بشیم و به دفتر مربوطه مراجعه کنیم و سند، مدرک یا برگه ای رو با خودکار شخصی خودمون امضاء کنیم و برگردیم.

یه نمونه بارزش دوستان دانشجوی در حال فارغ التحصیلی هستند که لازمه برای اتمام هفت خان رستم مراحل فارغ التحصیل شدن از افراد و اساتید و کارمندان بخش های مختلف امضاء جمع کنن. توی این پروسه وقتگیر هم سخت ترین قسمتش، گرفتن امضاء از استاد هست که معمولا نمیشه پیداشون کرد متاسفانه.

در هر حال ممکنه روش های مختلفی به ذهن شما رسیده باشه و یا اینکه بعد از خوندن این متن بهش فکر کنید و به ذهنتون برسه که چطور میشه یه برگه رو امضاء کرد بدون اینکه نیاز باشه از خودکار استفاده کنید. خوب این کار برای اسناد و مدارکی که فرمت دیجیتالی دارن و در قالب فایل های PDF هستند خیلی راحتتره.

یک تجربه شخصی برای خود من این بود که امضاء اساتید کمیته داوری رساله دکتری خودم رو کاملا به صورت دیجیتال و بدون هیچ رفت و آمدی جمع کردم. خوب برای این کار سعی کردم یه ویدیو آموزشی هم برای نحوه امضاء کردن دیجیتالی فایل های PDF تهیه کنم. من این فایل ویدیویی امضاء کردن فایل های PDF رو در کنار فایل رساله ام برای اساتید کمیته داوری ارسال می کردم و براشون توضیح می دادم که لطفا پس از مشاهده ویدیو آموزشی من که به پیوست ارسال شده لطفا در محل اسم خودشون رساله من رو امضاء کنن. با اینکار هم تونستم در زمان صرفه جویی کنم و هم عملا کار جمع کردن امضاء انجام شد بدون حضور در دفتر اساتید و دانشکده. خوب من در حقیقت تونسته بودم با این کارم به معنای واقعی کلمه شعار در خانه بمانیم رو محقق کنم و در کنارش کارهای دانشگاهم عقب نیفتاد و جلو رفت.

خلاصه کنم حرفام رو، اگر شما هم دوست داشتید که با نحوه و چگونگی امضاء کردن فایل های دیجیتالی و PDF آشنا بشید و خیلی راحت و بدون نیاز به خودکار اسناد خودتون رو با یک خودکار دیجیتالی خیلی شیک و مجلسی امضاء کنید، روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید و ویدیو آموزشی رو که تهیه کردم مشاهده کنید.

https://www.avval.org/videoindex?idNo=10&categoryname=clipicdl

https://www.youtube.com/watch?v=0Ef2AyAY5_Y

امیدوارم از دیدن این ویدیو و خوندن این متن کمال استفاده رو کرده باشید و مطلب جدیدی رو یاد گرفته باشید و

بنده رو از نقطه نظرات خودتون بی نصیب نذارین.

براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی و تندرستی دارم.

امضاءکروناسند و مدرکویدیو آموزشیpdf
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید