ویرگول
ورودثبت نام
HAMED
HAMED
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دانلود از اسپاتیفای | Spotify Downloader

اسپاتیفای یه اپ در زمینه ی موسیقی هست که از موزیک ها خارجی تا موزیک های داخلی داخلش وجود داره من به شخصه خیلی از اسپاتیفای استفاده میکنم اما تنها ایرادی که داره موسیقی ها رو فقط باید آنلاین گوش کرد.
فقط در صورتی میشه که موسیقی ها رو دانلود کرد که اشتراک پریمیوم داشته باشین که از طریق سایت های معتبر میشه خریداری کرد.
ولی راه های دیگه برای دانلود وجود داره ? که یکیش رو توی این پست میبینیم.
من خودم شخصه از این سایت استفاده میکنم.

https://www.soundloaders.com/spotify-downloader/
برای استفاده از این سایت اول لینک موزیک مورد نظرتون رو کپی کنین بعد داخل این سایت قرار بدین.
بعدش وارد صف میشین که ممکنه یکم طول بکشه بعد خودش دانلود رو شروع میکنه.
اگه متوجه نشدین از عکس های پایین کمک بگیرین?

امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه ?

اگه دوست داشتین برای بقیه هم بفرستین?

spotify downloaderدانلود از اسپاتفایاسپاتفای دانلودرdownload from spotifyاسپاتفای
همه چیز از همه جا?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید