ویرگول
ورودثبت نام
Hamed Rahimzadeh
Hamed Rahimzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب سلام بر ابراهیم

سلام.این اولین پست من در سایت طاقچه هست و خیلی خوشحال هستم که با این شبکه اجتماعی آشنا شدم.امروز میخواهم درباره کتابی درباره شما صحبت کنم که به تازگی در برنامه طاقچه با اون آشنا شدم در ضمن این نوشته برای چالش کتاب خوانی طاقچه هست،کتاب زیبای <سلام بر ابراهیم> همون طور که شاید از اسمش متوجه شده باشید این کتابی درباره شخصیت بزرگی به نام ابراهیم هادی هستش.گاهی یک منبع عظیم برای دریافت حقایق مثل قرآن وجود دارد که میخواهد مفاهیم ژرفی را به شما یاد بدهد.اما شما یک خلا را در این میا میبینید شما نیازمند یک انسانی هستید که مفاهیم آن کتاب در گوشت و پوست آن فرد تجلی پیدا کرده باشد.یعنی آیینه تمام معنای آن حقیقت زلال باشد.ابراهیم هادی همان شخصیت هست که وقتی زندگی او را میبینید همان اسلام را میبینید همان راهی را همان دستوری را که اسلام مشخص کرده است را میبینید و در نهایت عاشق شخصیت این شهید زیبا و دوست داشتنی میشوید.

عکسی ار ابراهیم هادی
عکسی ار ابراهیم هادی


بریده ای از کتاب:

ابراهیم خندید وگفت:‌ای بابا، همیشه کاری کن که اگه خدا تو رو دید خوشش بیاد، نه مردم.

این کتاب رو هم میتونید از طریق لینک زیر از سایت طاقچه دانلود کنید و لذت ببرید.

https://taaghche.com/book/18870/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%DB%B1
سلام بر ابراهیمچالش کتابخوانی طاقچه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید