ویرگول
ورودثبت نام
hamed shekari
hamed shekari
خواندن ۴ دقیقه·۹ ماه پیش

بیلیسب

دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.دوستی عزیزی دارم که مدام و به طور خستگی ناپذیری در خصوص "برندسازی شخصی" سوال میپرسد و هر بار با اشتیاق فراوان از کشف مدلی جدید یا نکته ای در مدل قدیمی پرده برداری میکند تا هیجان خود را همچون فوران آتشفشان بروز بدهد.شاید علت اصلی این هیجان یا کنجکاوی, ابهام ذاتی این مبحث است. واقعیت این است که مدل های مختلفی در زمینه برندسازی شخصی وجود داره که معروف ترین انها که کتابش هم تحت عنوان "برندسازی شخصی اصیل" توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده مدل "رامپرسد" هست. اما داستان عدم همراهی من با دوست کاوشگرم از وقتی شروع شد که با نظریه میشل فوکو آشنا شدم. حسم این بوده که تمامی مدل های برندسازی شخصی یا بیان دیگری از این نظریه هستند یا با شاخ و برگ دادن به آن تلاش کرده اند همین نظریه را به تعبیر خودشان کاربردی تر یا قابل فهم تر بکنند.

برندسازی شخصی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید