ویرگول
ورودثبت نام
Hamid Bluri
Hamid Bluri
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

بادصبا انیمیشن "قرمز شدن" را تبلیغ میکند!!!

این نامه من به پشتیبانی بادصبا در این مورد بود که براشونم فرستادم

سلام قربان خسته نباشید - بنده در نوبه خودم از زحماتی برای برنامه بادصبا کشیدید قدردانم، من خودم نزدیک 8 سال هست که ازش استفاده میکنم


با توجه به اینکه حرکاتی که شما انجام میدید تاثیر میلیونی داره، خواستم در خصوص اطلاعیه هاتون نکاتی رو عرض کنم



یکی از اطلاعیه هایی که گذاشتید، معرفی و تبلیغ انیمیشنی بود به نام قرمز شدن'. این انیمیشن که در خصوص بلوغ دختران بود، مشکلات فرهنگی خیلی زیادی داشت، تا حدی که صدای خود والدین آمریکایی و اروپایی هم درآمد


1. شخصیت اصلی داستان بخاطر شرکت در کنسرت یک گروه موسیقی پسرانه (Boy Band) به نام 4 Town از پدر و مادر خود سرپیچی میکند


2. تلاش های اصلی شخصیت اصلی داستان برای جمع کردن پول بیت کنسرت، در مدرسه کافی نیست. پسر پولدار مدرسه به اون پیشنهاد میدهد که اگر به جشن تولد او بیاید و تبدیل به خرس شود و جشن را با شکوه کند، به او پولی میدهد که نیازش رو برطرف میکند - در مراسم تبدیل به خرس میشود. در مراسم میرقصد و به بقیه سواری میدهد ( هیچ کدام را به والدین خود نگفته بوده )


3. مادر دخترک در مراسمی که به دخترش اجازه شرکت در آن را نداده بود، به سراغ دخترش میرود. دخترک به مادرش میگوید: مامان، من پسرا رو دوست دارم، من آهنگ گوش دادن با صدای بلند رو دوست دارم، من رقصیدم رو دوست دارم، همینه که هست!!


4. در این ویدئو پرچم "هم جنس گرا ها" دیده میشود و علنا این کار عادی سازی زده


5. پدر دختر میگوید مادر تو برای ازدواج با من با پدر مادرش دعوا وحشتناکی کرده


6. پدر دخترک وقتی کار های دختر را در دوربین به صورت فیلم ضبط شده میبینید، به دختر خود میگوید: "شخصیت هرکس قسمت های سیاهی دارد، بجای از بین بردن آنها، باید محلی برای آن ایجاد کرد و با آن ها کنار آمد"


7. در آخر ویدئو نتیجه گیری این میشود که پدر و مادر به اشتباه خود پی میبرند. در لحظه آخر انیمیشن، دخترک با ظاهری عجیب و نیمه خرس با دوستانش قصد خروج از خانه را دارد که مادرش به او گیر میدهد. دخترک میگوید: پاندای خودمه، انتخاب خودمه - که یعنی هرطور بخوام میرم بیرون - شبیه شعار "بدن خودم، انتخاب خودم" برای سقط جنین هست



[1]. نظرات والدین اروپایی و آمریکایی در مورد اینیمشن قرمز شدن - میانگین امتیاز 3/5

[2]. انیمیشن قرمز شدن باعث شده تا والدین عصبانی شوند! ( یوتیوب )

[3]. انیمیشن قرمز شدن چیزی نیست من و خونواده ام دوباره ببینیم - چرا؟ ( مقاله)

[4]. اجازه ندهید فرزندانتان انیمیشن قرمز شدن را تماشا کنند ( یوتیوب )

[5]. پیام بسیار خطرناک انیمیشن قرمز شدن برای نوجوان ها ( یوتیوب )



البته من نمیدونم توی نسخه دوبله این ویدیو، چقدر از این صحنه ها سانسور شده، ولی حتی کلیت داستان هم با فرهنگ و دین ما کاملا متضاده


عاجزانه تقاضا میکنم فیلم ها و انیمیشن هایی که پیشنهاد میدهید رو خودتون بررسی کنید و با فرهنگ اسلامی و حرف قرآن تطبیق بدید تا نمونه این رخ نده -

انیمیشناسلامقرمز شدنTurning Redنقد فیلم
life is what you choose it to be ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید