ویرگول
ورودثبت نام
سید حمید حوائجی
سید حمید حوائجی
خواندن ۱ دقیقه·۴ روز پیش

افت فاحش کیفیت عکس‌ها در ویرگول

چرا کیفیت عکس‌هایی که در ویرگول آپلود می‌کنم، به‌شدت افت می‌کند؟! شاید کسی بخواهد عکس‌هایی که من در پست‌هایم استفاده می‌کنم را ذخیره بکند.

اسم این گل زیبا «ناز» است. اینجا باغچه‌ی خانه‌ی ما است و من این عکس را گرفتم.
اسم این گل زیبا «ناز» است. اینجا باغچه‌ی خانه‌ی ما است و من این عکس را گرفتم.

در ویرگول، سایز عکس‌ها کاهش می‌یابند و کیفیت آن‌ها به‌طرز بدی پایین می‌آید. البته زمانی‌که از بخش «تصاویر» گوگل به پست‌های سایت ویرگول می‌رسید، کیفیت نمایش عکس‌ها خوب است، اما زمانی‌که در درون سایت ویرگول عکس‌ها را باز کرده و نگاه می‌کنید، اندازه و کیفیت‌شان بیش از حد پایین می‌آید.

ای‌کاش کیفیت تصاویر تا این حد تحت شعاع قرار نمی‌گرفت و افت نمی‌کرد. حالا که فهمیدم اینطوریه، مجبورم از آپلودسنترهای عکس و فایل برای نمایش تصاویرم در ویرگول استفاده بکنم و به‌جای نمایش مستقیم آن‌ها (که عملاً امکان‌پذیر نیست)، لینک‌شان را منتشر بکنم مثلاً اینجوری:

مشاهده (عکس شماره‌ی ۱)

امیدوارم به‌زودی شاهد رفع این نقیصه در ویرگولِ دوست‌داشتنی باشیم. من فکر می‌کنم بهتر است تا کیفیت بارگذاری عکس‌ها به‌حدی باشد که بتوان از مشاهده‌ی آن‌ها لذت برد.

ویرگولعکسگل و گیاهگلدانباغچه
محلی برای ثبت خاطره‌ها، بیان نظرها، و انتشار عکس‌های من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید