ویرگول
ورودثبت نام
حمید جعفری
حمید جعفری
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

مدل کتابخانه دیواری شیک

چند وقت پیش دنبال خرید یک میز تحریر شیک بودم. میخواستم میزی انتخاب کنم که کتابخونه هم باهاش وجود داشته باشه که کارم راحت تر بشه. بعد از کلی تحقیق و گشت و گذار توی بازار، مدلی که میخواستم رو نتونستم پیدا کنم برای همین کتابخونه رو جدا خریداری کردم و خوشبختانه با برندی آشنا شدم که مدل های خیلی شیک و خاصی داشت که واقعا دلبر بود اونقدری که دلم میخواست تموم لوازم دکوری منزلم رو از اونها خریداری کنم. منظورم برند النسی هست. تو این مقاله همراه من باشید تا دوتا از مدل کتابخانه دیواری هایش شیکش به همراه مدل های دیگه رو بهتون معرفی کنم.


مدل کتابخانه و شلف و باکس نارین

اولین موردی که میخوام بهتون معرفی کنم علاوه بر اینکه میتونید اش به عنوان کتابخانه استفاده کنید، یک باکس و شلف شیک و جذاب هم برای وسایلتون داره که میتونید داخلش قرار بدید. مدل کتابخانه نارین که تولید برند مطرح النسی هست رو میتونید توی پذیرایی و یا ورودی خونه قرار بدید که چشم هر مهمانی بهش افتاد حسابی برق بزنه!

میتونید اکسسوری هایی مثل گلدان، مجسمه و یا قاب عکس رو روش قرار بدید یا اینکه توی باکسش وسایلی مثل جاکلیدی و سوییچ، کیف پول و حتی کفش رو قرار بدید. این محصول به راحتی روی دیوارتون نصب میشه، از جنس MDF ساخته شده و در رنگ های متنوعی قابل سفارش هست.

کتابخانه و شلف النسی
کتابخانه و شلف النسی


کتابخانه و میز آرایش مدل آنا

یکی دیگه از مدل های کتابخونه که به شخصه خیلی برای من جذابه، کتابخانه و میز آرایش مدل آنا تولید برند مطرح النسی ست. در واقع شما با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید. هم کتابخونه رو تهیه می کنید و هم یک میز آرایش شیک و مدرن خواهید داشت. در اصل این محصول برای اتاق هایی مناسبه که فضای زیادی ندارن و شما میتونید با روش های خلاقانه اجزا رو باهم ترکیب کنید که جای کمتری اشغال کنن.

آنا یک شلف و قفسه برای کتاب داره که میتونید مجسمه، گلدان یا آباژورتون رو روی اون قرار بدید و همچنین به عنوان میز آرایش هم ازش استفاده کنید.

کتابخانه و میز آرایش آنا از النسی
کتابخانه و میز آرایش آنا از النسی


کتابخانه دیواری طرح اسکارلت

یکی دیگه از مدل های کتابخانه که به صورت خلاقانه و مینیمال طراحی شده، کتابخانه طرح اسکارلته. این کتابخانه از mdf طرح چوب گردو ساخته شده و میتونید به عنوان کتابخونه یا قفسه در محل کارتون یا منزل استفاده کنید.

کتابخانه چوبی محدب

یکی دیگه از مدل های شیک و خلاقانه که به شخصه خیلی به نظرم جذاب رسید کتابخانه محدب هستش. این کتابخانه که به صورت دیواری نصب میشه وزنی حدود 30 کیلوگرم داره که به نسبت بالاست. علتش هم به کار رفتن چوب های جنگلی گردو یا درختان میوه در این محصوله که وزنش رو بالا برده. اما نگران نباشید چون روکش ضد آب داره و توی رنگ های مختلفی هم میتونید سفارشش بدید.

کتابخانه چوبی دیواری

یکی دیگه از مدل های شیک و خلاقانه کتابخانه کتابخانه چوبی دیواری ساخت شرکت آذین بند هست. این کتابخونه هم میتونه به عنوان قفسه ای برای نگهداری انواع کتاب استفاده بشه و هم میتونه به عنوان شلف که روش انواع گل و گیاه، قاب عکس یا مجسمه و هرچی دلتون می خواد رو قرار بدید. جنس این کتابخانه هم از جنس چوب طبیعی ضد آب هستش و رنگ آن هم رنگ طبیعی چوب هست.


شلف کتابخانه ای مینیمال

اگر کتاب های زیادی ندارید و بیشتر قصد دارید برای تعداد کم کتاب یا مجله از کتابخانه استفاده کنید، پیشنهاد من به شما استفاده از شلف کتابخانه ای مینیماله. این شلف که از جنس MDF ساخته شده با قیمت مناسبی که داره، هم بسیار شیکه هم به نوعی مدلی خلاقانه محسوب میشه.

جمع بندی و نتیجه گیری

تو این مقاله سعی کردیم زیباترین و خلاقانه ترین مدل های کتابخانه رو به شما نشون بدیم. ولی باید یادتون باشه که مدل های خیلی شیک تری هم توی بازار وجود دارن. در مجموع با توجه به اینکه کتابخونه معمولا باید به عنوان یکی از اجزای زیبای دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیره و خاص باشه، از محصولات برند النسی دیدن کنید که علاوه بر کتابخونه محصولات دیگر دکوری خانه رو هم برای فروش موجود دارن.



کتابخانهمدل کتابخانهکتابخانه دیواریالنسیخرید کتابخانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید