ویرگول
ورودثبت نام
hamid khazaei | حمید خزائی
hamid khazaei | حمید خزائی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

توی دلت هر چی هست بگو

موضوع از اینجا شروع شده که من هرچیزی توی دلم هست رو نمیگم ، نه مختص این روز ها باشه بلکه این از بچه گی های من میاد ... همون موقع حرفم رو نمیزنم و میذارم وقتی که بیات شد مطلب اون حرف رو میزنم


این روزها بخاطر شرایط کاری بدی که قرار گرفتم درونش متاسفانه ...


باورتون شاید نشه دقیقا همون متنی که قبلتر نوشتم بعد از متاسفانه هم پاک کردم بخاطر همین داستان نگه داشتن حرف توی دل


توی روانشناسی و انسان شناسی یه موضوعی هست به اسم خود سانسوری و این کاری که من دارم میکنم قطعا و یقینا خودسانسوری هستش

و من دارم خودم و حرفام رو سانسور میکنم که کسی رو ازار ندم ولی از طرفی حرفی هم چه میزنم و چه نمیزنم با واکنش های بی نهایت مسخره و سمی برخورد میکنم


فکر میکنم البته داره کاسه صبرم تموم میشه ... خدا بعدش رو بخیر کنه


روانشناسمشاورهخودسانسوری
يه همراه خوب ، قضاوتت نميكنه چون ميدونه تو متخصص زندگي خودت هستي
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید