ویرگول
ورودثبت نام
حمیدوو برگِبیدوو
حمیدوو برگِبیدوو
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

پناهندگی بی عقلی حاکمیت

این عکس بخشی از استعلام وضعیت ثبت نام های من برای خرید خودرو از شرکت ایران خودرو است.ماشین قبلی از مدل 12 سال پیش بود و دیگر برای طی مسافت های طولانی قابل اعتماد نبود. این شد که به تک و تای تعویض ماشین افتادم. دنبال تولید ملی بودم برای همین رفتم سراغ ایرانخودرو بزرگترین تولید کننده خودرو داخلی. انتخاب هایم هم همانطور که مشخص است اولا همگی اقتصادی اند ثانیاً همگی تکنولوژی 30-40 سال قبل اند. اما نتیجه چه شد؟ بعد از یکسال ثبت نام و شرکت در 43 قرعه کشی حتی یک ماشین بنامم در نیامد. همه شرط های مربوطه را رعایت کردم. پیگیر اخبار ثبت نام و اعلام نتایج بودم. فکر میکنم اگر به هر کشور جهان اولی بروی و بگویی من برای خرید خودرویی که تکنولوژی 40 سال پیش است (حتی کیفیت قطعاتش هم افت کرده) بیش از یکسال منتظ ماندم و آخرش هم بنامم در نیامد بهم پناهندگی بی عقلی حاکمان کشورم را بدهند. بگویند اگر کشوری جز ده کشور اول جهان باشد و شهروند 34 ساله اش نتوانسته باه ازای پرداخت وجه نتواند خودرویی با فناوری چهل سال پیش را خرید کند . قطعا حاکمان کودن یا احمقی دارد. لجبازانی که جز منافع عده ای خاص به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند.

پناهندگی عقلیسال پیش
مهندس مکانیک، شیفته سفر و قصه ها https://t.me/hamidoobargebidoo
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید