ویرگول
ورودثبت نام
Hamidreza Nazari
Hamidreza Nazari
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کشاورزی آسونه ابزارشو پیدا کن!

کشاورزی رو خیلی ها به عنوان حرفه خودشون انتخاب کردن و چند نسله که کشاورزی انجام میدن اما ی سری ها هم مثل منن که علاقشو دارم از این شهر شلوغ با این دود و ترافیک پاشم برم ی جای خوش آب و هوا دور از همه ی این دغدغه های ذهنی ، تو ی زمین خودم کشاورزی کنم شبم بیام خونه تو ایوون بشینم و با ی لیوان چای به ستاره ها نگاه کنم، البته اینم بگم با توجه به خسته بودن خودم منظورم از کشاورزی همئن باغبونیه ولی شما بزرگتر فکر کن... هوووف ولی خب فعلا که در خدمت شمام و دارم این مقاله رو می نویسم که اینم خودش لذت بخش تر از خیلی کار های دیگس.

خب خیلی از بحث اصلیمون دور نشیم. در واقع به هر دلیلی که بخوایم کشاورزی کنیم به وسایلش نیاز داریم، این وسایلم ی سریاش که فقط دستیه مثل قیچی ها و بیل و این جور چیزا، ی سری ها هم دستگاه هاشو دوستان دانشمند و تولید کننده زحمت کشیدن اختراع کردن و کشاورزی رو آسون کردن.

در واقع همه ی حرف منم همینه که میگم کشاورزی آسونه؛

فکر کنید من این رویام تحقق پیدا کنه و برم ی جای خوش آب و هوا واسه کشاورزی، اگه وسایل مناسبش رو نداشته باشم همون روز اول فرار میکنم میام خونمون می گیرم می خوابم و این آرزو رو واسه همیشه از ذهنم پاک میکنم.

می خوام چیکار کنم تو این مقاله؟ می خوام واسه شما که حرفه تون کشاورزی یا شمایی که به کشاورزی علاقه مندید ابزارشو معرفی کنم تا به راحتی بتونید این ابزارو تهیه کنید.

از نظر قیمت و کیفیت هم نگران نباشید چون من دوتا فروشگاه میشناسم که یکیشون سایتش معروفه یکیشونم که تو مرکز فروش ابزارآلات کشاورزی تهران فروشگاه داره، سایت معروفه رو نمیتونم تضمین کنم ولی فروشگاه دومی که سایتش تازه راه افتاده رو مطمئنم جای خوبیه.

فروشگاه ابزارآلات کشاورزی روبین ماشین اسم فروشگاهس که گفتم مطمئنه.

مقاله هارو تک تک بخونید تا ی مجموعه عالی و رایگان تحویلتون بدم.

کشاورزیابزارآلات کشاورزیباغبانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید