ویرگول
ورودثبت نام
حمیدرضا محمدی پور
حمیدرضا محمدی پور
خواندن ۳ دقیقه·۹ ماه پیش

چالش یلدای ویرگولی

متن چالش

ممکنه که هیچ‌کس در این چالش شب یلدا شرکت نکنه و شاید یه حس ضایعگی به آدم دست بده، اما خدا رو شکر من همش به خودم میگم: «کاری که فکر میکنی درسته رو انجام بده» البته مطمئن باشین اصلاً جمله‌ای که به خودم میگم از لحاظ لغوی و غیرلغوی شبیه به جمله‌ای که الان گفتم نیست، در هر صورت آدم باید پیش بقیه مؤدب باشه نه؟
اما اینکه الان تو فکر میکنی من چی جای اون جمله میگم، یعنی جزو گروه مایی،
الان توی دلش میگه: «خدا رو شکر من که نبودم».. آره😏

بگذریم من که پوستم کلفت‌تر از ایناس و ضایع بشو نیستم.

چالش یلدای ویرگولی اینه باید عکس خودتون در شب یلدا با یک متن در مورد این شب پست کنین.

موفق باشین. امیدوارم این شب رو به خوبی و خوشی بگذرونین (:

همنی که هست
همنی که هست


باور کردین؟

نه بذار راستشو بگم، هر عکسی که دوست دارین میتونین بذارین حتما نباید واسه شب یلدا باشه.

اگه اینو باور کردی دیگه مشکل خودته نه من😑🤦😁

بریم جدی سر اصل چالش، البته سعی می‌کنم جدی باشم، قول نمیدم.

شب یلدا فقط یه بهانست که کنار همدیگه جمع بشیم، قدیم مردم مگه سرگرمیشون چی بود؟ یا روز کار می‌کردن یا شب، سرگرمی خاصی نداشتن که، خب آدم از این چیزای تکراری خسته میشه، حالا هرچی که میخواد باشه، نه گوشی بود، نه تلویزیون، مهم تر از اینستاگرام نبود، شاید شما مثل من زیاد از اینستاگرام استفاده نکنید اما نصف بیشتر مردم توی reels اینستاگرام ولن، البته ما هم اینجا ولیم، کلا مردم ولی هستیم، ببخشید یعنی آزادیم، البته از پشت صحنه میگن بعضی‌ها میگن که ما آزاد نیستم، شب یلدا دیگه صحبت‌های سیاسی نکنین جان من، البته از آزادی بعضی‌ها ممنونیم🙄.

داشتم میگفتم، همین دیگه بشینن پیش همدیگه گل بگن و گل بشنون و شاید مهم تر از همه چیزای خوشمزه بخورن، البته به نظرم آپشن عیدی یا مثلا شب یلدایی‌ هم باید بهش اضافه میکردن، خیلی حال میداد آدم چیزی شبیه عیدی میگرفت.

پس قراره به عنوان شب یلدا چیکار کنیم؟

دوست دارین بلندترین شب سال رو با چه کسی باشین؟

ممکنه اون شخص، نمی‌دونم مثلاً کوروش کبیر باشه، یا شاید هم ننه جونتون، شاید دوست دارین با حافظ باشین یا با بیلی آیلیش(اینو گفتم شاید کسایی که توی چالش شرکت کردن تعدادشون بیشتر بشه)، حتی ممکنه اون شخص خیالی باشه، مثلا سوپر من، حتی از اون بالاتر یک شخص خیالی توی سرتون. شاید اصلا اون کسی که دوست دارین باهاشن باشین، باهاش هستین، پس چه خوب که دربارش بگین.

فکر کنم همه‌ی ما دوست داریم طولانی‌ترین شب رو با کسی بگذرونیم.

احیاناً اگر فرد مورد نظر شما براتون خاص باشه میتونین اسمشو نگین، می‌تونید فقط بگین دوست دارین چطوری اون شب رو با اون بگذرونین، مثلا تا صبح فقط بوسش کنید، فقط بوس.

در هرصورت این چالش ربطی به چالش هفته نداره، اما اگر از تگ "یلدای ویرگولی" استفاده کنید ممنون میشم چون هر کس پستی دربارش نوشت، اینجا لینکش رو میذارم بمونه به یادگار.

نکته مهم اینه که این پست رو شاید یکم دیرتر دیدید، به نظر من تا قبل شب عید این چالش بازه، چون این چالش یکم یهویی شد و قراره برای نوروز چالش های باحال‌تری داشته باشیم.

لطفاً اونایی که میخونن و دوست دارن شرکت کنن اما آخرش یک نوع بازی خاصی از خودشون درمیارن، در نیارن و خواهشاً به جون عمشون شرکت کنن😂.

امیدوارم یلدای خوبی داشته باشن، من که امروز یکم سوختم اما خدارو شکر زیاد درد نداره، فردا، پس‌فردایی شاید درباره‌ش نوشتم، میدونم جونم به جونتون بنده، نگران نشین چیز خاصی نیست.😎🥸🥳😂😂.


لیست پست‌های نوشته شده درباره موضوع چالش ویرگول یلدایی

یلدا، عشق و من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی از سوساً

یلدایِ با خود از حمیدرضا محمدی پور

امشب رو اگر تنهایید، حتی اگر دورتون شلوغه و تنهایید، پس درباره کسی بگید که دوست دارید باهاش وقت بگذرونید، شاید راحت‌تر گذشت
امشب رو اگر تنهایید، حتی اگر دورتون شلوغه و تنهایید، پس درباره کسی بگید که دوست دارید باهاش وقت بگذرونید، شاید راحت‌تر گذشت


https://www.aparat.com/v/Lspi6


یلدای ویرگولیشب یلداچالشیلدابنویسیم
در زندگی عاشق نوشتن، خواندن، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هستم🔶در عين حال سعی می‌كنم نويسنده باشم، هر چند هر كه مینویسه نويسنده‌ست🔶 vrgl.ir/dOH6G
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید