ویرگول
ورودثبت نام
</hmidrza>
</hmidrza>
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

ایده و هم تیمی!

سلام!!!!
من حمیدرضام یک طراحِ نوجوان!
حقیقتش یک ایده به شدته که دو سه روزی منو درگیر خودش کرده و توجیح خودم رو هم دارم براش!
ایده من برمیگرده به یک برد گیم!البته زیادم برد گیم نیست ولی خب جزو برد گیم ها و پارتی گیم ها استفاده میشه(پارتی گیم:بازی که با تعداد زیادی پلیر برگزار میشه)...
اسم این بازی مافیا هست.

خب مافیا چی هست ؟https://www.plaza.ir/mag/139809/208037/mafia-game-rules-gameplay-roles/

حالا من قصد دارم که این بازی رو به صورت انلاین راه اندازی کنم...
مجبور شدم که ایده رو بندازم وسط واسه جذب هم تیمی برنامه نویس!

ایمیل من :hamidrezakeshavarziii9@gmail.com
شماره همراه:09170577873
اگر برنامه نویس و طراحی رو میشناسید ک میتونه کمک کنه لطفا منو بش معرفی کنید به شدت نیاز دارم الان

هم تیمیاستخدامبرنامه نویس وباستارتاپبرد گیم
حمیدرضام.اندکی برنامه نویس با چاشنی نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید