ویرگول
ورودثبت نام
حمید زمانی
حمید زمانی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه من در دوره‌ی بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی
دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

مقدمه

من به مدت 6 ماهه که توی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال آقای طالبی شرکت کردم و توی این مقاله‌ی کوتاه قصد دارم از تجربیات خودم بنویسم. خیلی وقت بود که به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقمند شده بودم ولی هیچوقت به اندازه‌ی پارسال برای قدم گذاشتن در این راه مصمم نبودم. دوره‌های زیادی رو دیدم و باهاشون آشنا شدم اما هیچکدوم به اندازه‌ی دوره‌ی آقای طالبی برای من جذاب نبود. جامع و کامل بودن دوره و نام آشنا بودن آقای طالبی برای اهالی این حوزه برای من کافی بود که برای ثبت نام در دوره درنگ نکنم. با شروع دیدن ویدیوهای دوره و درگیر شدن باهاش فهمیدم که این دوره توانایی دادن نگرشی متفاوت به من رو داره و با استفاده ازش می‌تونم مهارت‌های لازم برای فعالیت در این حوزه رو بدست بیارم.

اهداف یادگیری من

در ابتدای دوره من برای خودم 3 هدف تعیین کرده بودم که عبارت بودن از:

  • فهم جنبه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ
  • یادگیری چگونگی طراحی و اجرای کمپین‌های مارکتینگی
  • بدست آوردن توانایی‌های لازم برای کار در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ

می‌تونم بگم که تا به اینجای دوره رسیدن به این اهداف برام ممکن‌تر از قبل شده و این حاصل زحمات و تجربیات آقای طالبی و اعتماد من به ایشون بود.

چالش‌های کلیدی

مهم‌ترین چالش‌هایی که برای یادگیری این دوره متوجه‌شون شدم موارد زیر بودن:

  • دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ی پیچیده و همیشه در حال تغییریه.
  • کانال‌های مختلف و متنوعی برای رسیدن به اهداف بازاریابی وجود داره.
  • پیگیری و اندازه گیری نتایج کمپین‌های بازاریابی خیلی مهمه.
  • برای تبدیل شدن به یه دیجیتال مارکتر موفق باید داده محور و همیشه در حال یادگیری بود.

چگونه دوره آقای طالبی به توسعه مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ من کمک کرد؟

این دوره به توسعه‌ی مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ من از راه‌های مختلفی کمک کرد. من یاد گیرم که چطوری:

  • کمپین‌های بازاریابی رو طراحی و اجرا کنم.
  • محتوای موثر برای شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو تولید کنم.
  • از گوگل آنالیتیکس برای پیگیری نتایج کمپین‌ها استفاده کنم.
  • به شبکه‌های اجتماعی خودم سر و سامون بدم.
  • وبسایت شخصی خودم رو بالا بیارم.
  • و...
mydmc.ir
mydmc.ir

مزایا و معایب دوره

این دوره از نظر من مزایا و معایبی داشت که در زیر بهشون اشاره می‌کنم.

مزایا

  • دوره بسیار جامعه و همه‌ی جنبه‌های مختلف دنیای دیجیتال مارکتینگ رو پوشش میده.
  • آقای طالبی مدرس با تجربه و با دانشیه که چراغ راه ما تو این مسیر هستن.
  • محتوای دوره به خوبی سازمان دهی شده و حتی برای کسی که هیچ دانشی هم تو این حوزه نداشته باشه قابل فهمه.
  • دوره به ایجاد کانکشن با بقیه‌ی یادگیرندگان و اساتید کمک می‌کنه.
  • آنلاین بودن دوره توی وقت و انرژی صرفه جویی می‌کنه.

معایب

  • برای بررسی تمرینات می‌تونست ساز و کار بهتری اندیشیده بشه.
  • خوب می‌شد اگه بعضی از پروژه‌ها به شکل گروهی انجام می‌شد تا یادگیرندگان چالش‌های پیش روی خودشون رو گروهی حل کنن.
  • بخش‌هایی از دوره نیاز به آپدیت داره چرا که ابزارهای یا وبسایت‌هایی که اون موقع معرفی شدن الان در دسترس نیستن.

آیا دوره رو به بقیه هم پیشنهاد می‌کنم؟

بدون شک بله. این دوره چیزهایی به آدم اضافه می‌کنه که در عمل به کارش میاد و با یه کم کار کردن و تجربه کسب کردن در زمینه‌ی ابزارهایی که توی دوره معرفی میشه، میشه که وارد بازار کار شد یا کسب و کار شخصی راه انداخت.

کلام آخر

جا داره از آقای طالبی و تیمشون برای زحماتی که در طراحی و ارائه‌ی همچین دوره‌ای کشیدن تشکر بکنم. من هر روز با این دوره زندگی می‌کنم و در پایان روز احساس می‌کنم خیلی چیزا بهم اضافه شده. شرکت تو این دوره به من این امکان رو داد که با اعتماد به نفس برای پیدا کردن جایگاه خودم توی دنیای بازاریابی دیجیتال تلاش کنم. برای ثبت نام توی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال آقای طالبی می‌تونین از طریق لینک زیر اقدام کنین: www.mydmc.ir/about



بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگعادل طالبیutmدوره آنلاین بازاریابی دیجیتال
معلم زبانی که در مسیر گرافیست و بازاریاب دیجیتال شدن هم هست...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید