ویرگول
ورودثبت نام
HAMINJA
HAMINJA
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

حسین طلوعی دوست محمد بروجردی

حسین طلوعی جدی

متولد ۱۱ مرداد ماه ۱۳۸۳ در تهران است .

مادر وی «مهدیه رادفر » مشاور علوم تربیتی

و پدر او «محسن طلوعی »کارشناس حقوقی است

وی در خانواده سه نفره بدنیا امده است و تنها یک برادر دارد .

بازیکن سابق تیم پدیده تهران بوده و زیر نظر مربی با سابقه سعید قهرمان زاده تعلیم دیده است ، اما بعد از مصدومیت خطرناک و نداشتن مهارت کافی از این ورزش کناره گیری کرد .

او در زمینه سرودن شعر فعالیت داشته است اما خود را نویسنده و گوینده هم معرفی میکند

حسین طلوعی گوینده و نویسنده حرفه ای نیست و فقط با اموزش های محمد بروجردی فعالیت میکند

او رابطه خوب و دوستانه ای با محمد بروجردی بازیگر و نویسنده نوجوان نیز دارد که طی گفت و گویی که گروه ما با وی حسین طلوعی را برادر خود نامید و حسین طلوعی هم ادعا کرده است که اگر محمد بروجردی نبود من هیچ کدام این کار هارا انجام نمیدادم و همه را مدیون محمد هستم .

از فیلم های تحت فعالیت او میتوان به :

«استخوان ها» به کارگردانی الیاس اسدی فرد و «صدا» به کارگردانی محمد بروجردی اشاره کرد که حسین طلوعی در هر دو فیلم حضور داشته و در پشت صحنه فعال بوده

لازم به ذکر است که فیلم های ذکر شده در دست ساخت است و هنوز اکران نشده .

حسین طلوعی در فیلم استخوان ها صدابردار بوده و کار با ابزار صدابرداری را تا حدودی بلد است

وقتی از او در زمینه صدا برداری سوال کردیم گفت : حرفه اصلی من صدا برداری نیست اما کاری که انجام میدهم قابل قبول است و کار تیمی را کامل میکند
از او درباره فیلم صدا سوال کردیم و او در پاسخ گفت :ما در این فیلم نشان دادیم که چه در دل بچه های طلاق میگذرد ، خود من وقتی داستان رو مطالعه میکردم بار ها روی دیالوگ ها مکث کردم و گاهی هم اشک در چشمانم جمع میشد
وی درباره بازنویسی این فیلم گفت : من به صورت کارآموز از 2سال پیش در جریان این فیلمنامه بودم و بعد از تغیر های زیادی که در فیلمنامه صورت گرفت خودم را از گروه نویسندگی کنار کشیدم اما به جرات میگم که من و محمد با این فیلم به مدت 2سال زندگی کردیم اما وقتی حمید رضا نوروزی به ما پیوست این فیلمنامه رنگ و بویی تازه گرفت و مادر این فیلم شاهد فکر نو حمید و هنر قلم محمد هستیم
و وقتی از او سوال کردیم که به چه حرفه ای علاقه مند است ، گفت : نوشتن منو اروم میکنه . حالا چه دو خط شعر باشه و چه فیلنامه .
  • البته لازم به ذکر است که بگوییم حسین طلوعی بجوز همکاری با محمد بروجردی و الیاس اسدی فرد هیچ فیلمنامه یا داستانی تحت عنوان اسم خود ندارد

حسین چند سالی در زمینه سرودن شعر هم فعالیت داشته اما علاقه ای به پیگیری در باره موسیقی ندارد و فقط پیگیر چند خواننده محدود است

حسین طلوعی دوست محمد بروجردی
حسین طلوعی دوست محمد بروجردی
حسین طلوعی در کنار محمد بروجردی
حسین طلوعی در کنار محمد بروجردی


حسین طلوعی در کنار محمد بروجردی به عنوان کارآموز
حسین طلوعی در کنار محمد بروجردی به عنوان کارآموز










حسین طلوعی جدیحسین طلوعیحسین طلوعی دوست محمد بروجردیحسین طلوعی گویندهمحمد بروجردی
همینجا میتونی متولد بشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید