ویرگول
ورودثبت نام
hamze hamzanloo
hamze hamzanloo
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

آشنایی با من و حرفه ام

سلام، من حمزه حمزن لو هستم. عمریه که با دنیای مکانیک و تعمیرات خودرو سر و کار دارم. از وقتی یادم میاد، دستام توی روغن و پیچ و مهره‌ها بوده و همواره سعی کردم هر ماشینی که به دستم میاد رو سرپا و سرحال کنم.

تخصص من نه تنها توی تعویض لبرینگ و تعمیر چرخ ماشینه، بلکه توی درست کردن و نگهداری سیستم‌های برقی خودرو هم خیلی خوبم. یعنی اگه ماشینتون یه روزی قاطی کرد و سیم‌کشی‌هاش به هم ریخت، من اونجام تا همه چی رو درست کنم.

اپارات هم که دیگه بگم چیه؟ دوست و رفیق همیشگی من تو کارگاهه. هر چرخی که توسط من تعمیر یا تعویض بشه، می‌تونین روش حساب کنین که مثل روز اولش کار می‌کنه.

وقتی پای کارم وسط میاد، هیچی نمی‌تونه جلودارم باشه. هر مدل خودرویی، چه قدیمی چه جدید، که پایش به کارگاه من باز شه، می‌دونه که تو دستای امنه. کافیه یه شانس به من بدین و نشونتون می‌دم که مهارت واقعی چیه.

من هر روز صبح با لبخند و عشق به این کار، ابزارمو چک می‌کنم و آماده می‌شم تا به بهترین شکل ممکن به مشتریام خدمت‌رسانی کنم. اینجا، کیفیت کار مهمه و من تعهدم به اینه که همیشه بهترین کیفیت رو ارائه بدم.

کارحرفه‌معرفی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید