ویرگول
ورودثبت نام
هانا
هانا
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

خرید گجت هوشمند پوشیدنی رؤیای هر شب من!

گجت هوشمند پوشیدنی
گجت هوشمند پوشیدنی

این روزها خرید گجت‌های هوشمند به شدت زیاد شده و یکی از این محصولات، گجت‌های هوشمند پوشیدنی هستند که من به شدت به آنها علاقه دارم. این محصولات برای ثبت فعالیت روزانه، ثبت ورزش‌های خارج از خانه و برای همراهی گوشی موبایل هوشمند ساخته شدند. اگر شما هم رؤیای من را دارید با من همراه شوید تا ببینیم اصلاً این گجت‌های هوشمند پوشیدنی برای چه کاری ساخته شدند. از این راهنما برای کمک به محدود کردن انتخاب‌هایتان برای خرید و پیدا کردن بهترین گزینه استفاده کنید:

راهنمای خرید گجت هوشمند پوشیدنی:

علاوه بر علاقه شدیدی که به گوشی موبایل خود دارم، از دنیای گجت‌های هوشمند مچ‌دار هم خیلی لذت می‌برم. من تعداد زیادی از پوشیدنی‌های هوشمند را در چند سال گذشته بررسی کردم و می‌خواستم راهنمایی‌ای به شما ارائه کنم تا به شما کمک کند که بفهمید کدام یک می‌تواند برای نیازهای شما بهترین باشد.

در حالی که طیف گسترده ای از گوشی موبایل هوشمند در دسترس است، اما پوشیدنی‌های هوشمند هنوز برای اکثر مردم جدید هستند و انتخاب گجت پوشیدنی هوشمند مناسب کمی سخت است.

گجت‌های پوشیدنی هوشمند از مچ بند هوشمند (گام و خواب) گرفته تا ساعت‌های هوشمند پیشرفته و ساعت هوشمند مجهز به GPS، می‌توانند به شما در بهبود عملکرد ورزشی کمک کنند. همه ما نیازهای متفاوتی داریم و قطعا "بهترین" دستگاه برای همه ما وجود ندارد.


چرا گجت هوشمند پوشیدنی؟

چرا گجت هوشمند پوشیدنی؟
چرا گجت هوشمند پوشیدنی؟

یکی از اولین سؤالاتی که باید از خودتان بپرسید این است که: "چرا می خواهید دستگاه هوشمند پوشیدنی را روی مچ دست‌تان ببندید؟" هر کدام از گجت‌های هوشمند پوشیدنی زیر میتواند جواب شما باشد:


ساعت هوشمند:

ساعت هوشمند
ساعت هوشمند

اگر یک همراه و همدم خوب برای موبایل خود می‌خواهید که دسترسی سریع به داده‌های موبایلتان داشته باشید یا اصلاً میخواهید گوشی هوشمند خود را کنار بگذارید، باید به دنبال خرید ساعت هوشمند باشید. اگر یک ساعت هوشمند همانی است که می‌خواهید، بهترین انتخاب‌ برای اپل بازها اپل واچ و ساعت هوشمند Android Wear برای عاشقان اندروید است.


مچ‌بند هوشمند:

مچ بند هوشمند
مچ بند هوشمند

اگر می‌خواهید پیاد‌ه‌روی‌ یا خواب‌تان را 24 ساعته ردیابی کنید، باید مچ بند هوشمند بخرید. ساعت‌های هوشمند ممکن است این قابلیت را ارائه بدهند اما برای این کار گران هستند و عمر باتری بسیار کمتری دارند، بنابراین برای کسانی که می‌خواهند قدم‌ها یا ساعات خواب خود را بدون نگرانی از اینکه شارژ ساعت هوشمندشان تمام شود اندازه بگیرند، مچ بند هوشمند بهترین گزینه است. میتوانید مچ بند هوشمندتان را به مدت شش ماه تا یکسال بدون شارژ استفاده کنید.


ساعت هوشمند ورزشی GPSدار:

ساعت هوشمند ورزشی GPSدار
ساعت هوشمند ورزشی GPSدار

من شخصاً عاشق دویدن و دوچرخه سواری هستم. از پیاده روی خوب در کوه نیز لذت می‌برم، بنابراین اینها فعالیتهایی هستند که میخواهم دنبال کنم. برای رسیدن به این اهداف باید دستگاه هوشمندی که همراه خود دارم ویژگی GPS یا سامانه موقعیت یاب را دارا باشد. اگر شما هم مثل من هستید ساعت هوشمند ورزشی GPSدار بهترین گزینه برای شماست.


کلام آخر:

بعد از اینکه بررسی کردید و فهمیدید که چرا یک گجت هوشمند پوشیدنی می‌خواهید و چه چیزی را می‌خواهید اندازه بگیرید، باید فقط چند انتخاب داشته باشید. سپس می توانید انتخاب خود را در مورد میزان بودجه‌ای که دارید محدودتر کنید؛ پس تا دیر نشده برای خرید گجت هوشمند خود اقدام کنید.



گجت هوشمندگجتگجت پوشیدنیهوشمند پوشیدنیگوشی موبایل
دختری که عاشق کیک شکلاتیه و از سخت افزار می نویسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید