ویرگول
ورودثبت نام
هانی محمودی
هانی محمودی
خواندن ۵ دقیقه·۴ ماه پیش

هانی محمودی اولین اینفلوئنسر نفت و گاز ایران

هانی محمودی اولین اینفلوئنسر نفت و گاز ایران
هانی محمودی اولین اینفلوئنسر نفت و گاز ایران


هانی محمودی اولین اینفلوئنسر ( چهره تاثیر گذار ) متخصص نفت و گاز، سخنران و پادکستر و همچنین آموزش دهنده با بیش از ۸ سال فعالیت در صنعت فروش ، بیش از ۱۲۰۰۰ مشاوره موفق به صنعت نفت و گاز ( شرکت های بخش خصوصی ) و بیش از هزار جلسه با علاقه مندان صنعت نفت و گاز در سراسر جهان است .

او پیشرو ایی برتر در جهت همه گیر کردن تجارت نفت و گاز از طریق شبکه جهانی نفت و گاز و همچنین دیجیتالیزه کردن این صنعت است.

او به کمک همسرش دکتر کاشانی که یکی از افراد کلیدی و سرشناس تجارت نفت و گاز میباشد در ایران فعالیت حرفه ای خورد را شروع کرده اند .

اگر چه نفت و گاز یک صنعت حیاتی برای جهان است ، اما به گفته هانی محمودی صرفاً به دلیل این مورد به این حوزه ورود نکرده است بلکه به خاطر همه ی افراد باهوش ، جوان و پر استعداد این پلتفرم آموزشی را مهیا کرده است ، که سعی می کنند کارهای بسیار جالبی را از طریق کارآفرینی انجام دهند.

یک اتفاق معجزه آسایی در ایران رخ داده است، جایی که اکنون این صحنه استارت آپی وجود دارد.

یعنی پلتفرم هانی محمودی

به گفته هانی محمودی : اگر ۸ سال پیش از من می پرسیدن که چنین چیزی از کجا شروع می شد، هرگز نمی گفتم ایران !

چرا صنعت نفت و گاز ؟ و اینکه چگونه شرکت کنندگان را به سمت یک رویدادی مالی میتوان سوق داد ؟

حدود ۸ سال پیش یک خانم ( دکتر کاشانی ) به من لیستی از شرکت های تامین کننده نفت و گاز و پتروشیمی را داد و شروع به تلفن زدن کردم و کتاب تجارت نفت و گاز ایشان را بازاریابی انجام دادم ، چون هیچ فروشنده دیگری آن را نمی خواست ، بدلیل اینکه سخت بود.

حدود سه سال طول کشید تا این صنعت را یاد بگیرم ، و بتوانم فرمولی برای آن طراحی کنم .

برای کار در شرکت ایشان رفتم و رمز و راز و نکات کلیدی نفت و گاز و پتروشیمی را یاد گرفتم، آنجا بود که تحقیقات بازار را در این صنعت بیشتر تجربه کردم ، سپس راه ما به هم وصل شد و به کمک همدیگر پلتفرم هانی محمودی را راه اندازی کردیم .

متاسفانه شرکت‌ ها باید کارآیی خود را در این صنعت بالا ببرند، چونکه جمعیت‌ های نوظهور در جهان به این صنعت (کالاهای مصرفی ساخته شده از نفت و گاز ) بشدت نیاز دارند .

صنعت پایین دستی پتروشیمی در حال رونق است . بنابراین، زمان بسیار خوبی برای حضور در این صنعت است.


آیا در صفحه اینستاگرام هانی محمودی ، به شنوندگان نسبت به صنعت ساده نگاه میکنید یا فنی‌ ؟

هر نمایش متفاوت است . برنامه شماره یک ما نفت و گاز و دیجیتالیزه کردن این صنعت در جهان است و این یک برنامه کاربردی و اشتغال زایی است ، زیرا صرف نظر از اینکه در کدام طیف سیاسی هستید، هیچ کس آن را درست متوجه نمی شود که دقیقا چگونه باید در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی تجارت کرد .

بنابراین، ما در تلاشیم که با تجزیه ای که می کنیم این موارد را به زبان ساده تر و عملی به شما آموزش دهیم .

جناب هانی محمودی چه چیزی باعث شد که بگویید "این کاری است که می خواهم انجام دهم"؟

سه سال پیش به من گفتند که مردم حاضر هستند به تو پول دهند تا صحبت کنی، و در ادامه گفتن تو دیوانه ای.

اکنون، هانی محمودی بعنوان اولین اینفلوئنسر نفت و گاز ایران میباشد که در تجارت نفت و گاز فعالیت میکند .

من فرصت را دیدم. بخشی که در مورد آن تا کنون صحبت نکرده ام ، به معنای واقعی کلمه هر روز 10 تا 20 جوان با من تماس می گیرند و می گویند که آنها تحقیق کرده اند که چه فرصت های بی نظیری در این صنعت وجود دارد . یک جوان در یک زمان، به من گفت با کمک شما ما درک صنعت خود را تغییر می دهیم.

من صمیمانه معتقدم صنعت نفت و گاز سودمندترین صنعت در تاریخ بشریت است.

این نسل جوان در زمان واقعی یاد میگیرد که در تجارت صنعت نفت و گاز چه میگذرد.

مردم انتظار دارند چه چیزی را از ارائه شما در پلتفرم هانی محمودی یاد بگیرند؟

امیدوارم وقتی مردم از اتاق من ( پلتفرم هانی محمودی ) بیرون می‌روند، با نقشه‌ای ذهنی از موفقیت در زمانی که می‌خواهند روحیه کارآفرینی خود را به صنعتی بیاورند که از لحاظ تاریخی مشاغل کوچک را دوست ندارند ، بیرون بیایند.

این صنعت به سرعت در حال تغییر است. اکنون ، شرکت‌های بزرگ و همه گروه‌ های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز داخلی خود را دارند ، زیرا می‌دانند آنچه که برای رقابت نیاز دارند ، بروز بودن است ، این شرکت‌ها از یک استارت‌آپ کوچک دو نفره هم میتواند شروع شود .

برای یک کارآفرین ، توصیه ای که می توانید به آنها ارائه دهید چیست؟

جریان نقدی پادشاه است.

مهم نیست که چقدر روی کاغذ سودآور هستید. من خودم این کار را انجام دادم، وقتی هانی محمودی را شروع کردم، یک سال بابت دیده شدنش هزینه کردم و هنوز هم در حال سرمایه گذاری جهت بهتر شدن این پلتفرم نه تنها در ایران بلکه در جهان هستم .

مهمترین کاری که می توانید انجام دهید جریان نقدی مثبت است. ( یعنی پول مطمئن )

سودآوری بعداً به دست می آید، مطمئن شوید که برای پرداخت قبوض خود به اندازه کافی درآمد دارید. اما به فکر پرداخت قبوض نباشید ، چون شما را بازنگاه میدارد .

نفت گازهانی محمودیصنعت نفت
هانی محمودی اولین اینفلوئنسر نفت و گاز ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید