ویرگول
ورودثبت نام
حانیه
حانیه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

جزئیات یک زندگی بر باد رفته

دیروز یا چند روز پیش یا چه اهمیتی داره کی نتیج ازمونای کلاسی المپیاد اومد. اولی هجدهم از بیست و دو نفر و دومی بیست و یکم از بیست و دو نفر

چی میتونم بگم؟ هیچی. نمره هام تو مدرسه ام افتضاحه. شیمی ۱۲. درک‌‌.

تنها علاقه باقیموندم صخره نوردیه که بخاطر خانواده عزیز که نه اجازه میده خودم برم و نه وقت داره منو برسونه، کلا هفته ای دو ساعت میتونم‌ تمرین کنم و مربیم هم صراحتا گفت که: اینجوری به هیچ جا نمیرسم

معلومه که نمیرسم. نه. من نه تلاش کردم بعد شکست بخورم نه تحت فشارم نه هیچ مزخرف دیگه ای. من فقط نشستم و به له شدن زندگیم نگاه میکنم.

اعتیاد به فضای مجازی؟ لم دادن کل روز؟ تظاهر به وای من چقد باحالم؟ مثلا همه چی خوب داره پیش میره؟

خودم هستم. کاری داشتین؟

12345
نوشته های کم جان دختر، خیلی زود در ذهن ناپدید میشدند. گویی هرگز وجود نداشته اند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید