ویرگول
ورودثبت نام
حانیه
حانیه
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

Cofee


حرفام تو گلوم گیر میکنن. میدونی چی میگم؟ نمیدونم چی بگم، ولی کلی چیز هست که باید بگم. ولی اینجوری، یروز یهو منفجر میشم و کلمه ها ازم بیرون میریزن. اونموقع شاید بهت اسیب بزنن. ولی من نمیخوام این اتفاق بیفته. پس بهم یه راه حل بده. لطفا.

من دوست دارم... و نمیدونم چطور اینو بهت بگم. من روحت رو دوست دارم. ولی هیچ کلمه ای نیست که باهاش واقعا منظورمو بفهمی. من دلم میخواد بغلت کنم، دلم میخواد تا ابد حرفاتو بشنوم. دلم میخواد با هم قهوه بخوریم. دلم میخواد با هم بریم پیاده روی. دلم میخواد با هم موزیک گوش بدیم. دلم میخواد با هم یه چیز قشنگ ببینیم. شاید کلمه ها دارن راه خودشونو پیدا میکنن. شاید این یجور گفتن دوست دارمه.




https://soundcloud.com/below-die/cofee?si=c707dc3baa45438bb6894ea9cde00309&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing


-این عاشقانه نیست.برای همه آدم های قشنگیه که میشناسم.

cofeeگیجیدو و چهل و شیشنیمه شبانه
نوشته های کم جان دختر، خیلی زود در ذهن ناپدید میشدند؛ گویی هرگز وجود نداشته اند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید