ویرگول
ورودثبت نام
هانیه نیک بخت
هانیه نیک بخت
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چت GPT کی همکار من می‌شوی؟


برای کانال مربیان به محتوایی فکر می‌کردم که نگاه افراد را معطوف به آینده کند. به این فکر کنند که اگر خود را برای آینده و بچه‌هایی که دیگر با فانوس درست کردن سرگرم نمی‌شوند(به پست قبلی بروید)، آماده نکنند مربی‌هایی برای گذشتگان باقی می‌مانند.

رفتم سراغ GPT و از او پرسیدم چطور برای آموزش بچه‌های نسل بعد آماده شویم؟ پاسخش یک محتوای خوب برای کانال مربیان ما بود که من می‌خواستم به‌واسطۀ آن بگوییم باید مربی‌هایی بشویم که از ربات‌ها جلوتر باشیم و ... همین طور در ذهنم محتواهای بعدی را می‌ساختم و خوشحال از اینکه برای مدتی حرفی برای گفتن در کانال دارم،‌ محتوا را برای همکارم فرستادم تا در قالبی قرار دهد و برایم بفرستد.

یک هفته گذشته است و من هنوز محتوا را در قالب ندارم و یک لحظه از ذهنم گذشت کاش GPT همکارم بود در کسری از ثانیه در قالب می‌گذاشت و تمام.

تصمیم گرفتم به مربیان نگویم از ربات‌ها جلو بزنید. باید به آن‌ها بگویم مراقب باشید توسط ربات‌ها حذف نشوید.


gptهوش مصنوعیآیندهمربی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید