ویرگول
ورودثبت نام
Hasanebneabbas
Hasanebneabbas
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

انسان چیست؟

سوالی که در 34 سالگی ذهنمو درگیر کرده...

شاید ادیان ما تعریفی داشته باشند

ولی

نتوانستند منو قانع کنند

به عمق یک انسان کنجکاو هستم

یکی از تنها چیزهایی که توانست کمی من را قانع کند

علوم کهکشانی بود

شاید کمی عجیب باشه

ولی

ما از کهکشان هستیم

از مریخ

ماه

ونوس

مشتری

و شاید سیاره های دیگر

چون موقع انفجار بیگ بنگ چیزی که از بدن ما وجود داشته وجود داشته است

بله به همین راحتی علم اینو ثابت می کند

و این به نظرم شگفت انگیز و زیبا است.

ما به مانند یک انرژی اکنون در این جسم هستیم

ماهیت ما این جسم نیست

البته اینها باورهای درونی من است.

چیزی که حس می کنم

چون تشنه و پیگیر خودم هستم.

البته همه میگن زیاد پرس و جو نکن

زندگی هیچ است

شاید درست گفته باشند

من از این حس کنجکاوی لذت می برم

کیف می کنم

و بعضی از هدف های من است

هر انسان اهداف خودشو داره

هدف می تونه مثل اثر انگشت ما متفاوت باشه

لحظه از زندگی زیبا من برای نوشتن

برای تسکین


انسانرشدتعالیحسن ابن عباس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید