ویرگول
ورودثبت نام
Hasanebneabbas
Hasanebneabbas
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تمرکز و هدف

سلام

شاید دو کلمه بالا بسیار ساده و معمولی باشه و خودمون بگیم خب یک هدف و متمرکز شدن

ولی

مهمتر از چیزی است که فکر میکنیم ، ما در دنیای ارتباطات و انتخاب های مختلفی که داریم به اهداف ما دامن می زنند و شاید در یک روز چند هدف متفاوت پیدا کردیم ، البته انسان نامحدود است و نامحدود هدف خلق می کند .

آیا با اهداف مختلف و مسیر روزانه ای که طی میکنیم چقدر به اهدافمون نزدیک میشیم؟

متنی را در اتاقم با همین مفهوم چاپ کردم و نمی دونم کی گفته

"کسی که دو خرگوش را دنبال می کند هیچ کدام را نمی گیرد"

فکر میکنم این متن کوتاه خیلی راحت پیغام من را رسانده باشد ، ما تب های مختلف در مرورگر باز میکنیم و سعی داریم همشون نگاه کنیم ، نگاهی که عمق زیادی ندارد.

برای موفق شدن و رسیدن قله های بزرگ ما نیاز به تمرکز دقیق به یک هدف داریم و برای همین است که اساتید بزرگ می گویند اهداف خودتون و مکتوب کنبد و در طول مسیر بررسی کنید من سعی میکنم روزانه مرور کنم

چون زمانی که وارد زندگی می شویم و خودآگاه ما زیاد فعال نباشد شک نکنید اهداف شما را خواهد بلعید .

کتابی در حال خواندن هستم ( بیندیشید و ثروتمند شوید ، ناپلئون هیل) راهکار عالیه داده که در این چالش به شما به شدت کمک می کند.

اهداف و باورهایی که دوست دارید در شما شکل بگیره و ایجاده بشه را در یک برگه بنویسید و موقع بیدار شدن و خوابیدن با صدای بلند بخوانید تا جزیی از وجود شما بشود ، جزیی از ناخودآگاه شما بشود که وارد شرایط زندگی شدید هر لحظه با شما باشد که اهداف بزرگتون فراموش نشود.

جمله خلاصه:

اهدافتان را با دقت و وضوح بالا بنویسید و روزانه با صدای بلند بخواند تا در ذهن شما تثبیت شوند.

با من در اینستاگرام و وبسایتم همراه باشید :)

هدفرسالتوضوح هدفتمرکز و هدفحسن ابن عباس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید