ویرگول
ورودثبت نام
Hasanebneabbas
Hasanebneabbas
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چند کلمه نظم(تجربه شخصی)

سلام

واقعیت اینه من آدم منظمی نبودم و نمی دونستم باید چیکار کنم؟

می دونستم نظم خوبه ، اثر خوبی روی من و کسب و کارم داره ، ولی در این امر موفق نبودم.

ابتدا باید ریشه روانی این موضوع حل کنیم

یعنی باید بپذیریم که منظم نبودیم ولی از امروز می خواهیم برای این موضوع قدم برداریم!

1-دونستن این نکته و نوشتنش خیلی به شما کمک میکنه ، در جاهای مختلف از این نوشته استفاده کنید تا در ناخودآگاه شما اثر بزاره

"تمیز کردن زمان زیادی می گیرد ولی تمیز نگه داشتن بسیار آسان است ، با گذاشتن هر وسیله در جای خودش به نظم پایدار خواهیم رسید"

2-هر چیزی که بیش از دوهفته نیاز ندارید جزو وسایل ضروری نیستند و باید از دید خارج شوند.

وسایلی هستند که گاها نیاز داریم ولی ضروری نیستند و باید از دید خارج شوند.

3-سطل یا جعبه ای در نظر بگیرید وقتی نمی دونید چیزی را جا بزارید از این سطل استفاده کنید.

4-بر رو کمد و کشو جای وسایل را مشخص کنید و برچسب بزنید ، در موقع گذاشتن وسایل و گرفتن بسیار به نظم شما کمک خواهد کرد.

5-به صورت بی رحمانه چیزی که نیاز ندارید دور بریزید.

6-نظم محیطی مسلزم نظم ذهنی است .

اگه ذهن شلوغی دارید و یا دوست دارید به نظم ذهنی برسید حتما از مدتیشن استاده کنید.

این تجربه شخصی بنده بود که باعث شد منظم تر بشم خوشحال میشم در وبسایت و فضای مجازی از نظرات شما استفاده کنم.

یک کلیک تا مطالب آموزشی اینستاگرام من

یک کلیک تا وبسایت من




نظمچطور منظممی خوام منظمحسن ابن عباسقدرت نظم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید