ویرگول
ورودثبت نام
hasan behjoo
hasan behjoo
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

وسایل خواندن کتاب در اندروید


اموزش دانلود کتاب ها :
برای اموزش کامل دانلود کتاب به https://vrgl.ir/EzD3V
مراجعه کنید اما من هم به طور خلاطه بریتان بازگو می کنم : به سایت libgen رفته که معمولا با پسوند libgen.is یا libgen.rs معرفی میشود.
در زمانی که دارید این مقاله را می خوانید ممکن است پسوند سایت عوض شده باشد , پس کمی انعطاف و خلاقیت به خرج دهید.
در این سایت نام یا نویسنده را سرچ کنید و به کتاب برسید ?
نکته اینکه در این سایت زمان چاپ کتاب و نوشته می شود ، و در زمان هایی که از یک کتاب چند ویرایش وجود دارد ، توجه به این نکته حایز اهمیت است
-راه های دیگری برای دانلود کتاب : در زمانی که این مقاله را می خوانید ممکن است این راه مسدود شده باشد و یا راه های دیگری پیدا شده باشد ، پس یک راه خوب این است که در گوگل « راه های دانلود کتاب انگلیسی » را سرچ کنید ? شاید به جواب های خوبی برسید ، من هم به همین شیوه بلد راه شدم. ?
_راه دیگر ان است که از گروه های مبادله کتاب در تلگرام درخواست کتاب کنید
راه حل دیگر انکه اسم کتاب را بنویسید و در اخر کلمه « download» را به ان اضافه کنید مثل : download five last act
شاید گیر بیاورید ?
برای دانلود مقالات ،صفحه مقاله را پیدا کنید و کد doi ان را سلکت و کپی کرده و به ربات @scihubot در تلگرام ارسال کنید یا به سایت scihub مراجعه کنید
__
معرفی کتاب خوان : من ، بعد از بررسی کردن
فوکسیت موبایل
Foxit PDF Editor
کتابخوان FB
FBReader Premium
کتابخوان مون ریدر
Moon+ Reader Pro
کتابخوان کیندل آمازون
Amazon Kindle
اجرا کتاب دیجیتال
Librera PRO - eBook and PDF Reader
و تعداد دیگری کتاب خوان
به دو گزینه قاطعانه رسیدن ،
گزینه اول +moon reader و گزینه دوم xodo pdf هست که نسخه حرفهای هر دو در فضای مجازی ایران موجود است.
من تنظیماتی که خودم انتخاب کردم برای برنامه moon reader را هم اپلود می کنم .

__
معرفی دیکشنری :
من تعدادی دیکشنری را مثل گوگل ترنسلیت و English و کمبریج و اکسفور را امتحان کردم اما در اخر به این نتیجه رسیدم که بهترین دیکشنری که مناسب هست برای خواندن پی دی اف ، دیکشنری Persian dictionary dict box رسیدم ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grandsons.dictboxfa)
نکته ای که در مورد این دیکشنری مطرح است قابلیت حالت شناورش هست و بدون خارج شدن از کتاب خوان می توانید کلمه مورد نظر را تایپ کنید و معنی ان را بفهمید ،
این اپکلیکیشن قابلیت های فراوان زیادی دیگری هم دارد ، می توانید باهاش ور بروید و اشنا شوید ، دنیای جالبی دارد ?
نکته ای که مورد اهمیت هست اینکه این برنامه صرفا یک دیکشنری نیست بلکه یک پلتفرم برای مجوعه ای دیکشنری ها و منابع است هست که می توانید به طور همزمان استفاده کنید.
برای هر کلمه مثال و معنی به انگلیسی و فارسی وجود دارد ، و اگر به اندازه کافی که می خواهید مثال نمایش نمی دهد می توانید به تنظیمات برنامه بروید و منابع بیشتری را دانلود کنید .
نکته حایز اهمیت دیگر اینکه این برنامه در حالت شناور تنها کلمه به کلمه ترجمه می کند و برای ترجمه جملات و پاراگراف ها باید صفحه اصلی برنامه بروید ،
زین سبب نصب گوگل ترنسلت همراه این برنامه برای جبران این مسیله لازم است
نسخه خریداری شده این اپلیکیشن هم در فضای مجازی ایران وجود دارد ، می توانید دانلود کنید
پایان

کتابکتاب خوانیپی دی افاندروید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید