ویرگول
ورودثبت نام
parham hasani
parham hasani
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

منابع درس مبانی نظریه محاسبه

اینا فقط تجربه شخصی منه!

منابع فارسی و یا ترجمه شده برای درس مبانی نظریه محاسبه، نظریه زبان ها و ماشین، اتوماتا و هر اسمی که شما براش بلدین.

الف: کتاب مقدمه ای بر نظریه محاسبات - جلد اول نویسنده: مایکل سیپسر، مترجم: محمدحسن شیرعلی شهرضا، دانشگاه یزد

به نظرم خیلی کتاب ساده و رونیه و البته چیزی که یادمه غلطم کم نداشت. برای شروع خوبه.

کتاب بعدی: نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها نویسنده: فردین شاپوری برای کنکور عالیه ولی حیف که من نرسیدم آخراشو بخونم.

کتاب سوم: نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها ویرایش پنجم نویسنده: پیتر لینز من فقط فصلای اول این کتاب خوندم ولی نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، اما خیلی پیشنهادش میکنن.

آخرین کتابیم که من سعی کردم بخونم کتاب: نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها مجتبی پورمحقق انتشارات پوران پژوهش(مهستان)


علوم کامپیوترنظریه زبان هااتوماتادانشگاهکتاب
دانشجویی کارشناسی ارشد هوش‌مصنوعی و علاقه‌مند به علوم اعصاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید