ویرگول
ورودثبت نام
Anonymous
Anonymous
خواندن ۴ دقیقه·۹ ماه پیش

درس‌های شیرین زندگی!


, [22/09/1402 08:08 ق.ظ]

حد مناسب داشتن برای ارزش داشتن به دیگران

همیشه قدی ارزش قائل شو برای دیگران که برای تو قراره ارزش درونی داشته باشند یعنی از درون برای تو ارزش قائل باشند اگه توی این کار تداوم داشته باشی جهان هم انسان هایی در مدار تو قرار میدهد که واقعا از لحاظ درونی ارزش قائل هستند.

هیچ موقع فراوانی رو فراموش نکن جهان انبویی از انسان هایی است که سلایق و رفتار های متفاوتی دارند و همین هست که دنیا رو زیبا و جذاب کرده است. تو هم میتونی از خدا بخوای به سمتی هدایتت کنه که انسان هایی که با تو هماهنگ هستند با تو ارتباط داشته باشند.

خدایا من از یه جایی به بعد توی زندگی خودم فقط خودم برای خودم مهم هستم و اولویت خودم هستم نه دوست یا همکار.


, [24/09/1402 08:59 ق.ظ]

بدیش اینه که من فک میکنم رفتن توی یه رابطه من رو به موفقیت مالی میرسونه

در صورتی که این باور اشتباهی هست و موفقیت مالی هم در درون خودم هست

ببین ... یه چیز بگم بهت آویزه گوشت کن پول ساختن و ثروتمند شدن به این سختی ها هیم که فکر میکنی نیست تو تلاشت رو بکن تو توی این مسیری که فک میکنی درسته و احساست توی اون مسیر خوبه حرکت بکن قدم بردار پول دار هم میشی

مگه میشه که آدم توی یه مسیر قدم برداره خدا براش صد تا قدم دیگه بر نداره مگه این موضوع رو تو تجربه نکردی برای هزاران چیز دیگه.

ببین ثروتمند شدن رو اینقدر برای خودت سخت نکن برای خودت سخت نگیر اصلا تو توی این مسیر که خالص پول در اوردن هست قدم بردار ببین چجوری فوج فوج ثروت وارد زندگیت میشه


, [24/09/1402 07:50 ب.ظ]

احساس خوب = اتفاقات خوب


, [24/09/1402 10:06 ب.ظ]

امسال که اومدم مشهد البته بعد از 8سال خیلی چیز ها خیلی دیدگاه های من متفاوت شده اند قبلا میرفتم زیارت میرفتم نماز جمعه میرفتم دعا میکردم میرفتم توی شرایط سخت حتی سرما هم اگر بود نماز میخوندم . میگفتم اینجوری زود تر به خاسته هام میرسم و امام رضا زود تر به من نگاه میکنه میرفتم قران بر میداشتم و میخوندم سلام که میخواستم بدم تا زانو خم میشدم و خیلی کار های دیگه اما الان واقعا اون عقاید و اون باور ها رو ندارم اصلا . و رازی هم هستم از این اتفاق . مثلا توی حرم که میرم با دید جای دیدنی یا توریستی میرم به اون جا. یا مثلا امروز که زهرا هم همراه من بود میرفتیم با ماشین هایی که توی حرم میگشتن سوار میشدیم و ماشین بازی میکردیم .

الان عقیده من کلا متقاوت شده واقعا مشخصا که توی این 8 سال که یا نه واقعا توی این یک سالو 7یا 8 ماه چقدر روی خودم کار کردم چقدر ... گوش کردم . چه زمان هایی رو من گذاشتم تا افکارم رو تغییر بدم و این برای من خیلی ارزشمنده خیلی خوشحالم که اومدم امسال اینجا و این تغییرات رو دیدم. متوجه شدم که چقدر من عوض شدم چقدر من پخته شدم چقدر من کنترل ذهنم دست خودم هست چقدر با دید باز تری به موضوعات نگاه میکنم.

خدایا شکرت که من رو توی این مسیر هدایت کردی واقعا من نمیگم 100 در صد اما نسبت به گذشته به شدت دارم لذت میبرم از زندگی به شدت کنترل ذهنم بیشتر دست خودم شده بیشتر دارم درس میگیرم . بیشتر دارم تجربه ناب کسب میکنم. بیشتر دارم متوجه اتفاقات اطرافم میشم. بیشتر دارم پی میبرم که حکمت خدا برای هر چیزی چیه در صورتی که هیچ کدوم از این ها تا دوسال پیش اصلا وجود نداشت.

الان همه درخاست هام رو مستقیم و بدون واسطه از خدا میخوام و این که واسطه ای بین من و خدا باشه تا من به اون چیزی که بخوام برسم زود تر برسم رو اصلا قبول ندارم. الان به بخشنده بودن خدا به بزرگی خدا به فرمانروایی خدا بیشتر اعتقاد دارم و بعد از اون به خودم و من در خاست میکنم از خدا و خودم عمل میکنم و با همین فورمول پیش میرم و خاسته هام همین جوری داره تیک میخوره.

واقعا خدا خیلی وقت ها به چیز هایی هدایتم میکنه که خودم میگم چجوری من اینقدر سریع به این خاستم رسیدم. واقعا خدا همیشه در زمان مناسب هدایتم کرده. واقعا خوشحالم که من توی این مسیر قرار گرفتم.

من خوشبخت ترین آدم هستم.

لذت زندگینماز جمعهکره زمین۰۹ ۱۴۰۲
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید