ویرگول
ورودثبت نام
afshin
afshin
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خرید گل برای تبریک تولد

سلام دوستان

امروز هم اومدم یه تجربه جالب از یه خرید رو براتون تعریف کنم

بهار که میشه حس و حال آدم نو میشه، مخصوصا اگه تولد بهترین رفیقت هم، بهار رو همراهی کنه. 15 ام فروردین تولد بهترین رفیقم سعید هست که برای من مثل داداش می مونه. دلم میخواست براش یه کادوی خوب بگیرم و ازش بخاطر بودنش تشکر و قدردانی کنم. ولی امسال واسه تولدش نمیتونیم باهم باشیم. آخه دیگه من اومدم آلمان و ازش دورم.

برای همین مونده بودم که چیکار کنم؟ چطوری می تونم از فرسنگ ها فاصله براش کادو بخرم. چندتا سایت رو بررسی کردم، دیدم گلفروشی آنلاین انگور خرید از دیجی کالا هم داره! این یعنی میتونستم هم یه کادو بگیرم، هم برای سعید گل بخرم!!!!؟؟ مگه میشه؟ چطوری؟ زود پاشدم و زنگ زدم به شماره های سایت انگور

باورم نمیشد که اونها چنین کاری کنن ولی وقتی باهاشون صحبت کردم دیدم که بله ه ه ه، میشه بهشون اعتماد کرد! من زحمت خرید یه ساعت مچی از دیجی کالا رو به سایت انگور سپردم و یه باکس گل تولد هم انتخاب کردم. هزینه رو به حساب ارزی شون واریز کردم. آدرس محل کار سعید رو هم براشون فرستادم و یه متن هم با دست خط خودم آماده کردم که گفتن، میتونن چاپ کنن و بذارن کنار باکس گل تولد و هدیه من!حالا منتظرم که چند روز بعد این غافلگیری به دست سعید برسه.


سعید داداش تولدت مبارک :)

بعد اینکه سفارشم تحویل داده بشه، میام و بهتون میگم که آخر این تجربه خرید اینترنتی گل چی شد!؟

گل برای تولدباکس گل تولدخرید آنلاین گل تولد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید