ویرگول
ورودثبت نام
Existence
Existence
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جهان تصور من است

جهان تصور من است .

ما به موجب سرشت خویش محکوم به رنج کشیدنیم (رنج نیاز داره حس بشه)

آرتور شوپنهاور

شایدم اونقدرا باهاش موافق نباشم . اما هیچی اون چیزی ک ما انسان ها باید تلاش کنیم برای بدست آوردن لذت و خوشی رو از بین نمیبره . من فکر میکنم اگه قرار باشه یکی به فکرمون باشه فقط خودمونیم . چون هرکسی درواقع فقط به فکر خودشه .

و اینم باید بدونیم که خدایی که کوره های آدم پزی رو دید و کاری نکرد الانم کاری نمیکنه .

صرفا اگ بگیم خدا هست بهمون عقل داده که باهاش خودمون رو نجات بدیم :)

من نمیخوام وجود یا عدم جود خدارو نقض کنم در واقع چرا سعی کنم رد کنم ؟ مگ کی ثابت کرده اصلا خدایی هست ؟

خیلی وقت بود هیچی ننوشته بودم چون اونقدرا حالم خوب نبود اگ میخواستم فقط درد مینوشتم اما خواستم ک امروز بنویسم ، هرچند خیلی کوتاه بود :)

آرتور شوپنهاورزندگی
always nothing
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید