ویرگول
ورودثبت نام
سراب
سراب
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلام؟تو کی؟

من ادم دوست داشتنی نیستم

من از اجتماع متنفرم از ادما میترسم و بهشون اهمیت نمیدم.هم عاشق ادمام هم بهشون اهمیت میدم


دید خیلی غم انگیزی نسبت به هر چیزی دارم و میدونم قراره چی پیش بیاد تمام طول روز فکر میکنم و فکر میکنم و انقدر ادامش میدم که فکرام از خودم بزرگ تر می شند و نمی ذارند بخوابم.

احساس تنها بودن تنها زیستن دوست دارم هم درون گرام هم دوست ندارم بهم نزدیک بشید نمیخوام در مورد کسی صحبت کنم فقط میخوام موزیکامو گوش بدم ادم خوش صحبتی نیستم اما اگه برام قشنگ حرف بزنید گوشش می دم

هم عاشق ساکت بودنم هم عاشق حرف زدنم هم دلم نمیخواد باهام دوست باشید هم دلم میخواد دوستم داشته باشید نمیخوام فراموش بشم):

دلم نمیخواد بهتون احساس بدی بدم اما اگه افکارتون زشت باشه ازتون بدم میاد اگه لمسم کنید صدامو براتون بالا میبرم اما میخوام که بغلتون کنم

هم ادم خوبیم هم ادم بدیم به راستی من کیستم؟

فقط امدم که امده باشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید