ویرگول
ورودثبت نام
سراب
سراب
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من انتخاب کردم؟

یه چیزی در مورد تناسخ روح خوندم که گفتم شاید یه کوچول موچول بهتون نور بده

اگه نمی دونید تناسخ چیه٬ در کوتاه ترین توضیح: اعتقاد به اینکه روح بعداز مرگ زندگی های مختلفی رو تجربه میکنه ٬تو جسم جدید.انواع مختلفی هم داره و توضیح های زیاد.

مطلب اصلی:

میگن قبل از تناسخ روح٬ زندگی که قراره داشته باشیم بهمون نشون داده میشه و ما انتخاب می کنیم که ایا دلمون میخواد وارد این زندگی باشیم یا می تونیم زندگی دیگه ای انتخاب کنیم.

از وقتی اینو شنیدم همش اینجوریم که خاک تو سرت (خطاب به روح خودم در زندگی قبلی) واقعا نمی تونستی دست بذاری رو یه زندگی عالی؟

نکنه تو زندگی قبلیم انقدر بدبخت بودم که این زندگیمو که دیدم گفتم عجب چیزی): قلبم برای خود قبلیم گرفت.

و اینم شنیدم که هر زندگی هدفی داره و برای مثال من تو زندگی اولم امدم که صبر یاد بگیریم و تمام زندگیم در محوریت صبر میگذره و در زندگی بعدیم عشق٬و

_×اینکه بدونی قراره تو زندگیت چیزیو پیدا کنی یا کسیو که خیلی قشنگه و تو انتخابش کردی حس خوبی بهم میده(:



تناسخ روح
فقط امدم که امده باشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید