ویرگول
ورودثبت نام
help.each.other
help.each.other
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

جهان با من برقص

همه ما انسان ها روزی خواهیم مرد و این حقیقتی ست انکار ناپذیز.
اما بشر در این اندیشه قوطه ور است که مرگ برای آن دیگری ست و من از آن مستثنی هستم.

آگاهی به اینکه دنیا بعد از ما هم به حیاتش ادامه خواهد داد و پرداختن به باور حقیقی مرگ، با تمام رنج و دردی که به بار می آورد، باعث می شود فرد با بینشی متفاوت به جهان هستی بنگرد و به زیست اصیل نزدیک تر گردد.

فیلم جهان با من برقص به کارگرادانی سروش صحت از فیلم های خوبی است که در قالب طنز به مرگ آگاهی و معنا دار کردن زندگی پرداخته است.
پیشنهاد می کنم فیلم جهان با من برقص را ببینید.

به شخصه بنده از سکانس هایی که در طویله برداشت شده بسیار بیشتر لذت بردم?


Help.each.other.mahsa@gmail.com
Instagram: @help.each_other
Telegram:help_each_other2020
https://virgool.io/@help.each.other
Twitter:@helpeach_other

جهان با من برقصمرگ آگاهیسروش صحتفیلم طنزجواد عزتی
باهم فکر کنیم، از هم بیاموزیم و به هم کمک کنیم student Of Psychology / Environmentalist / help.each.other.mahsa@gmail.com / Telegram Channel: t.me/help_each_other2020 /instagram: @help.each_other
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید