ویرگول
ورودثبت نام
حمیده
حمیده
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

آخرین کتابی که خوندم

آخرین کتابی که من خواندم، کتاب انسان در جستجوی معنا نوشته ویکتور فرانکل است. این کتاب یک کتاب روانشناسی و فلسفی است که در مورد معنای زندگی و چگونگی یافتن آن بحث می کند.

فرانکل در این کتاب، از تجربه خود به عنوان یک زندانی در اردوگاه کار اجباری نازی ها می گوید. او در این اردوگاه، شاهد مرگ و رنج بسیاری از انسان ها بود. اما او در این شرایط دشوار، به دنبال معنای زندگی می گشت.

فرانکل معتقد است که معنای زندگی، چیزی است که هر فرد باید برای خود کشف کند. این معنا می تواند در چیزهای مختلفی مانند عشق، کار، خانواده، مذهب یا هر چیز دیگری که برای فرد مهم است، یافت شود.

من از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم. این کتاب، کتابی عمیق و آموزنده است که می تواند به ما کمک کند تا معنای زندگی خود را پیدا کنیم.

در ادامه به برخی از نکات مهمی که در این کتاب آموختم اشاره می کنم:

  • معنای زندگی، چیزی است که هر فرد باید برای خود کشف کند.
  • معنای زندگی، همیشه در چیزهای بزرگ و دست نیافتنی نیست. بلکه می تواند در چیزهای کوچک و ساده نیز یافت شود.
  • حتی در شرایط دشوار و سخت، نیز می توان معنای زندگی را پیدا کرد.

من توصیه می کنم که اگر به دنبال معنای زندگی هستید، این کتاب را حتما بخوانید.

معنای زندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید