ویرگول
ورودثبت نام
موسسه مهاجرتی هرمس گروپ
موسسه مهاجرتی هرمس گروپ
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دانستنی های سفر به گرجستان

گرجستان کشوری است که امکان سفر اروپایی را برای تعداد زیادی از ایرانی‌ ها فراهم کرده است.

به جرئت می‌توان گفت که از هر پنج خانواده، حداقل یک خانواده‌ی ایرانی سفر به کشور اروپایی گرجستان را تجربه کرده‌ است.

من به شخصه ترجیح می‌ دادم به کشور توسعه‌ یافته‌ تری مهاجرت کنم ولی خب با توجه به شرایط سخت آن کشورها و شرایط ساده گرجستان و احتمال پیوستنش به اتحادیه اروپا در‌ سال ۲۰۲۰ این کشور را انتخاب کردم.

میخوام این کشور را بیشتر معرفی کنم پس با من همراه باشید.

از آنجا که این کشور یکی از کشور های تحت پوشش آمریکا و اروپا است، از وضعیت اقتصادی نسبتا خوبی بهره می‌ برد. در حال حاضر، گرجستان یکی از اعضای ناظر اتحادیه اروپا و ناتو است. همین نکته باعث شده تا تعداد زیادی از افراد جهت مهاجرت به این کشور اقدام نمایند.

چون با در دست داشتن پاسپورت گرجستان، طولی نمی‌کشد که به راحتی بتوانید به کشورهای حوزه‌ی شینگن نیز سفر کنید و نیازی به ویزا نداشته باشید. در غیر این صورت، اخذ ویزای شینگن به سختی قبل نخواهد بود.

علاوه بر این مورد، موارد زیادی را می‌توان از مزایای مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان به شمار آورد.

برای مثال می‌توان به هزینه‌های حاکم در گرجستان اشاره کرد. نرخ ارز این کشور مثل دلار زیاد بالا نیست.

پس نسبت به یک کشور اروپایی، خیلی راحت‌ تر می‌توانید صاحب خانه شوید. علاوه بر این، به خاطر فاصله‌ ی کم این کشور نسبت به ایران، هزینه‌ی رفت و آمد نیز نسبت به کشوری مثل کانادا و انگلیس کمتر خواهد بود.

در ادامه مطلب میخوام چند تا از این روش های مهاجرت که از سوی موسسه مهاجرتی هرمس گروپ انجام میشه به شما معرفی کنم.

• سرمایه‌گذاری

• ازدواج

• تحصیل

•کار

برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید به مقاله مربوط به مهاجرت گرجستان مراجعه کنید.

اتحادیه اروپاگرجستانمهاجرتمهاجرت به گرجستانروش های مهاجرت به گرجستان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید