ویرگول
ورودثبت نام
hermespart 1400
hermespart 1400
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سوالات متداول تعمیرات لباسشویی



در این مقاله به سوالات متداول تعمیرات لباسشویی میپردازیم با پیشگامان سرویس
ماشین لباسشویی من به طور ناگهانی کار نمی کند چه باید بکنم
ابتدا مطمئن شوید که ماشین لباسشویی به صورت صحیح به برق متصل است و سوئیچ روشن خاموش آن فعال است همچنین بررسی کنید آیا درب ماشین لباسشویی به درستی بسته شده است. اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد بهتر است تماس با مرکز خدمات یا تعمیرکار مجرب بگیرید.
ماشین لباسشویی من آب نمی گیرد چطور مشکل را حل کنم
ابتدا مطمئن شوید که شیر آب خانه باز است و به ماشین لباسشویی آب میرسد سپس از فیلترهای آب در ورودی ماشین لباسشویی چک کنید که آیا آنها گرفتار نیستند اگر با این اقدامات مشکل حل نشد، بهتر است به مرکز خدمات مربوطه مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی من م چرخش صدا می دهد چگونه باید عمل کنم
این ممکن است ناشی از اصطکاک قطعات داخلی ماشین لباسشویی یا مشکل در پمپ یا موتور باشد. ابتدا مطمئن شوید که هیچ مانع یا لبهی لباس داخل ماشین لباسشویی گیر نکرده است. اگر مشکل ادامه دارد، به مرکز خدمات یا تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی من ابر و داخل نگه نمی دارد و به طور خودکار خارج میکند چطور مشکل و حل کنم
این مشکل معمولاً به دلیل نشتی در لولهها سنسورهای آب یا مشکل در ولومهای آب رخ میدهد ابتدا بررسی کنید که آیا لولهها گره خورده اند یا نه و اطمینان حاصل کنید که فیلترهای آب تمیز هستند. اگر با این اقدامات مشکل حل نشد به مرکز خدمات مربوطه مراجعه کنید.

عاشين لباسشویی من هنگام چرخش متوقف میشود و نشانگرها خاموش می شوند چگونه باید عمل کنم
این ممکن است ناشی از مشکلات در برقراری ارتباط بین مدارهای الکترونیکی یا سیستم ایمنی ماشین لباسشویی باشد. ابتدا مطمئن شوید که سیم برق ماشین لباسشویی به درستی متصل است و بهتر است اتصالات الکتریکی را چک کنید. اگر مشکل حل نشد به مرکز خدمات یا تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.


ماشین لباسشوییلباسشوییتعمیر لباسشوییآموزش تعمیراتسوالات متداول
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید