ویرگول
ورودثبت نام
Call Me Faeze
Call Me Faeze
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اولین پست من


این اولین پست منه به تاریخ دوم مرداد هزار و چهارصد و یک.

برای کسی که داره اینو میخونه، من فائزه ام و در چیل ترین (chill) حالت ممکن دارم این پست رو میذارم. یه چنل (channel) تلگرام دارم (لینکش رو آپلود میکنم) که قرار شد درباره گیاهخواری درش صحبت کنم با اینکه خیلی حوصله نداشتم - و ندارم- و تقریبا پشیمون شده بودم (چون بحث کردن درباره مسائل این چنینی خیلی وقت و انرژی میگیره و در مقابل وقت و انرژی ای که میبره افراد کمی ارزش قائل میشن براش و اهمیت واقعیش رو میدونن.) ولی در نهایت تصمیم گرفتم اینجا دربارش بنویسم چون بنظرم مهم تر از اونه که بخوام بیخیالش بشم! دونستن دربارش هیچ ضرری نداره!

و علی رغم چیزی که بالاتر گفتم، اگر سوالی درباره مطالبی که به اشتراک میذارم پیش اومد، میتونید بپرسید؛ با حوصله بهش جواب خواهم داد :)

فکر نمیکنم خیلی توضیح های واضح و جامعی از #گیاهخواری تو وبسایت های ایرانی باشه بنابراین در حد توانم آنچه رو که دربارش میدونم به اشتراک میذارم.


همین، قلب.

https://t.me لینک کانال تلگرامم

گیاهخواریvegetarianاولین‌ پستچنل تلگراموگان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید