ویرگول
ورودثبت نام
محمد حسام آبدارباشی
محمد حسام آبدارباشی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

نظر شخصی من در رابطه با خرید جم کلش آف کلنز

سلام دوستان.امروز توی این مقاله قصد دارم نظر شخصی خودم را در مورد خرید جم بازی های کلش و یا دیگر بازی های آنلاین با شما به اشتراک بزارم.

خاب چند سالی هست که بازی های رایانه ای جزو محبوب ترین بازی های امروزی حساب میشوند؛حتی میشود گفت که به طوری جایگزین بازی های تحرکی و رومیزی شده است.اکثر کودکان بیشتر علاقه منده به این گونه بازی ها هستند و به گونه ای کودکان آن چنان شوق بازی های تحرکی را ندارند.

قصدم ندارم که بگویم این روند خوب است یا خیر اصلا موضوع صحبت امروز ما این نیست.در واقع قرار است که در مورد خرید های درون برنامه بازی های آنلاین که در حال حاضر نه تنها بر روی رایانه بلکه بر روی موبایل هم میتوان آن ها را تجربه کرد صحبت کردم.

بازی کلش آف کلنز جزو بازی هایی است که رتبه پر طرفدار ترین بازی های موبایلی قرار میگیرد.بازی در سبک استراژیک است و شما باید به عنوان صاحب قبیله امپراطوری خود را گسترش دهید.برای خرید و ارتقا و سایر اعمال باید جم خرج کنید.دستیابی به جم کار بسیار سختی است و معمولا تعداد کمی به دست می آورید.

بسیاری از افراد تصمیم به خرید جم میکنند.اوایل کمتر کسی در ایران خرید های درون برنامه ای انجام میداد.بنا به دلایل خاصی از جمله نبود آشنایی افراد با خرید های درون برنامه ای و کمبود فروشگاه های بازی های آنلاین.

خود بنده هم به شخصه معمولا هزینه ای برای خرید جم نمیکردم.اوایل نیاز به خرید جم نداشتم اما بعد ها احساس نیاز به خرید جم کردم اما نه قیمت ها ثباتی داشتند و نه افراد و سایت های قابل اعتمادی وجود داشتند تا بتوانم از آن ها خرید کنم.

تا اینکه با وب سایت کومت شاپ آشنا شدم.

کومت شاپ به عنوان یک یوسی شاپ ایرانی در لیست محصولاتش جم کلش آف کلنز و کلش رویال را قرار داده است شما میتوانید از این سایت با کمترین قیمت موجود خریداری کنید.

فروشگاه کومت شاپ با تجربه چندین ساله در عرصه گیم زمینه را برای شما فراهم میکنند که بدون هیچ دغدغه ی از گیم خود لذت ببرید و ذره ی تحریم ها را حس نکنید.

برای مشاهده و خرید جم ارزان کلش آف کلنز اینجا کلیک کنید.
خرید جمکلش آف کلنزشاپجم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید