ویرگول
ورودثبت نام
هلال Hilal Ahmad Azimi
هلال Hilal Ahmad Azimi
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

Azimi

Hilal
Hilal

نگاهت میکنم تا من، لبت را گاز میگیری
برای دلخوشی من بغل را باز میگیری

تو اصلا مثل داعش فکرهای را بسر داری
جوانان مسلمان را همه سرباز میگیری

خلاف طالبان در شهر میگردی و لجبازی
بدون روسری حتا بدستت ساز میگیری

اگر چه عهد بستم بی مخاطب شعر بنویسم
دل این شاعر ات را با هزاران ناز میگیری

تو گفتی دوستت دارم ولی فهمیده بودم که
کسی را جای من هر شب بخود همراز میگیری

عزیزم عاشقت هستم...هزاران حرف بیهوده
چه سودی نازنین من از این الفاظ میگیری؟

مرا درهم شکستی خسته کردی هیچ میدانی
تو از شادیِ این کارت پَرِ پرواز میگیری

نمیدانم چرا این داستانِ عشقِ کاذب را
من از فرجام میگویم تو از آغاز میگیری

hilal_azimi_official󱢏@


hilalazimihilal ahmadhilal ahmad azimihilal azimi official
Art is an excuse to live peacefully! 🎸Artist/Singer 🎙 🎼HAA🎼
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید