ویرگول
ورودثبت نام
هلال Hilal Ahmad Azimi
هلال Hilal Ahmad Azimi
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

Hilal

Azimi
Azimi

تا کی بگو دستِ تو از دستم جدا باشد؟
برگرد تا دنیا به کامِ ما دوتا باشد!

تو روسری ات را به آن نیت کشیدی که-
تا زلفِ تو بر جانِ این مردم بلا باشد؟!

من عاشقِ تان گشته‌ام بانو که میگردم
در شهر شاید عطرِ خوش‌بویِ شما باشد

گفتی که پنهان باشد و لازم نمی‌بینم
باید که عشقِ ما همیشه برملا باشد

کارِ منی مسکین همیشه خواهش و زاری!
کارِ تو تا کی اینچنین ناز و ادا باشد؟!

من آرزو دارم عزیزم لااقل روزی
یک قاب عکسی از تو بر دیوارِ ما باشد

گفتم برای مادرم از تو که می‌آیی
تا مادرِ من روز و شب کارش دعا باشد

اصلاً برو هر جا که می‌خواهی فقط خوش باش
شاید که این تقدیرِ ما کارِ خدا باشد
🎼🅷🅰🅰🎼


hilalazimihilal ahmadhilal azimihilal azimi
Art is an excuse to live peacefully! 🎸Artist/Singer 🎙 🎼HAA🎼
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید