ویرگول
ورودثبت نام
هلال احمد hilal_azimi_official
هلال احمد hilal_azimi_official
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

هلال عظیمی

هلال احمد 
مدتی هست که دلواپسم و دلگیرم
 عاقبت از غم و تشویش وطن می‌میرم 

تا که آباد شوی بیل و کلنگی دارم 
من به آن غمزده احساسِ قشنگی دارم

بی‌ تو یک ثانیه یک سال به من تیر شده
این جوان از غم و بیچاره‌گیت پیر شده

من از آن لحظه که دور از تو شدم ناشادم 
من به آن خاک، به آن آب و هوا، معتادم

شعر را وصف تو سامان  دگر می‌بخشد
هر نفس در تو وطن جانِ دگر می‌بخشد 

تیرم از سفره این غربت اگر نان دارد 
بخدا دوری تو دردِ فراوان دارد
هلال احمد مدتی هست که دلواپسم و دلگیرم عاقبت از غم و تشویش وطن می‌میرم تا که آباد شوی بیل و کلنگی دارم من به آن غمزده احساسِ قشنگی دارم بی‌ تو یک ثانیه یک سال به من تیر شده این جوان از غم و بیچاره‌گیت پیر شده من از آن لحظه که دور از تو شدم ناشادم من به آن خاک، به آن آب و هوا، معتادم شعر را وصف تو سامان دگر می‌بخشد هر نفس در تو وطن جانِ دگر می‌بخشد تیرم از سفره این غربت اگر نان دارد بخدا دوری تو دردِ فراوان دارد








هلالهلال احمد عظیمیهلال عظیمیهلال احمدعظیمی
Art is an excuse to live peacefully! 🎸Artist/Singer 🎙 🎼HAA🎼
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید