ویرگول
ورودثبت نام
هلال احمد hilal_azimi_official
هلال احمد hilal_azimi_official
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

Hilal

Azimi
Azimi

غزل دلتنگی امشبم

من آن مرد خوش اقبالم که دل دادم برای تو
قدم بردار ای مادر که بوسم خاک پای تو

دلم تنگ است مادر جان اگر می‌شد همین امشب
که بنشینم دمی را من به پای قصه های تو

چنان میخواهمت مادر که وقتی عزرئیل آمد
بگیرد جان من را لحظه رفتن بجای تو

تو خوبی مادر من آنقدر ها که خدا حتی
رضایت می‌دهد کاری اگر باشد رضای تو

دگر ترسی نمی ماند یقین دارم به هر لحظه
مرا همراه می‌باشد به هر راهی دعای تو

شبیه کودکی ها مادرم وابسته ات هستم
سرم را میگذارم من بروی شانه های تو

اگر چه بی قرار و خسته ام سوی تو می آیم
مرا آرام میسازد همیشه خنده‌ های تو

🎼🅷🅰🅰🎼


hilalhilalazimiofficialhaaazimihilal ahmad
Art is an excuse to live peacefully! 🎸Artist/Singer 🎙 🎼HAA🎼
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید