ویرگول
ورودثبت نام
Hossein J
Hossein J
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه من با همدرس

این روزا که کورونا اَمون هممون رو برید و سیستم آموزش کشور رو دچار یه جور بحران کرده یه استارتاپی راه افتاده به اسم همدرس

به عنوان یک معلم میگم که زیر ساخت درستی برای آموزش مجازی توی کشور وجود نداره حتی با وجود شاد که خیلی وقتا اصلا پاسخگوی نیاز مدرسه و معلم نیست و اکثر مواقع خیلی کنده یه مدتی هست که اشنا شدم با همدرس یکسری مزایایی داشت که حیف دونستم این رو معرفی نکنم تا معلم هایی که مثل من دقدقه یادگیری دانش آموزشون رو دارند از این موضوع مطلع بشند.

تایپ ریاضی در همدرس
تایپ ریاضی در همدرس

خیلی سیستم خوبی برای طرح سوال دارند به ویژه برای شیمی و فیزیک و ریاضی که اکثرا سوالات شامل فرمول هست و تایپ کردنش خیلی کار مشکلیه - اینجا یه بخش دستنویس گذاشتن که خیلی راحت اینکار رو انجام میده.

بعضی از همکارا رو من دیدم که حال تایپ کردن هم ندارند - اینجا هر معلمی سوالی طرح کنه شما میتونید از اون استفاده کنید.

خیلی نمیخوام طولانیش کنم که بگن داری تبلیغ میکنی خیلی خلاصه میگم.

کلاس آنلاین با کیفیت عالی با نرم افزار ادوب کانکت به نسبت شاد خیلی بهتره - امکان تکلیف گذاشتن و...

یکسری عیب هایی هم دیدم ولی به نسب قابل چشم پوشی بود - امیدارم این مطلبم برای همکار های عزیزم مفید واقع شده باشه

همدرسشادتدریس مجازیآموزش مجازییادگیری مجازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید