ویرگول
ورودثبت نام
حسین کزازی
حسین کزازی
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

کار یا زندگی ؟

سلام

چند روزی بود نیومده بودم . درگیر کار بودم اما چه کاری ؟

گفتم بزار بنویسم برای شما هم تا مسیر تون رو درست انتخاب کنید

سعی کنید کاری که می کنید چند خاصیت داشته باشه براتون که عبارت اند از:

  • کارتون رو دوست داشته باشید : یعنی ازش لذت ببرید. اگر نرفتید سر کار ناراحت بشید و همش روز شماری کنید برای کارتون.
  • به محل کارتون عشق بورزید. طوری باشید که با کارتون زندگی میکنید و کارتون بهتون انگیزه میده.
  • با کارتون رشد کنید. یعنی سعی کنید همواره با مطالعه و آموزش و یادگیری علم تون رو بالا ببرید. سعی نکنید درجا بزنید و روی یه خط صاف راه برید.
  • کار رو برای خودتون انجام بدین . برای دل خودتون کاملا. منتی نداشته باشید و لبخند بزنید


این موارد من بود . دوست دارم موارد شما رو هم بشنوم :)

مرسی


کارعلاقه مندیزندگی کارمندیتجربهزندگی
یک بررسی کننده محصول های دارای تکنولوژی. دوستار محیط زیست و انرژی پاک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید