ویرگول
ورودثبت نام
حسام الدین کیانی خواه
حسام الدین کیانی خواه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

پروژه عملی سئو سایت پاپیت


من به عنوان متخصص سئو تقریبا بیش از یک ساله در فضای اینستاگرام به طور جدی حضور دارم. اما حضور من با بقیه یه کوچولو فرق داره

از سال گذشته بنابه یه ایده اولیه یهویی تصمیم گرفتم یک پروژه سئو رو از مرحله طراحی سایت تا مرحله فروش روی پیج ام اجرا کنم. یعنی اومدم چیکار کردم؟

1) ایده نیچ سایت رو پیدا کردم
2) دامنه و هاست براش خریدم
3) لوگو و هویت برند براش تشکیل دادم
4) طراحی های اولیه سایت رو انجام دادم
5) ورود محصولات رو پیش بردم
6) تولید محتواهای اولیه سایت رو برون سپاری و منتشر کردم
7) اقدامات اولیه سئو رو انجام دادم

حالا تو همین روزاس (اوایل تیر 1402) که میخوام سایت رو توی گوگل ایندکس کنم و نحوه رتبه گیری کلمات کلیدی سایت رو به مخاطبان سایتم نشون بدم

اگر مثل من و خیلی های دیگه علاقه داری و کنجکاوی که به درآمد رسیدن یک سایت فروشگاهی رو از صفر مطلق نگاه کنی و شاید هم ازش ایده بگیری، پس میتونی همراه من باشی

آدرس پیج اینستاگرام : https://instagram.com/hesamkianikhah/

* آموزش ها کاملا رایگانه و هیچ حق عضویت یا چیزی هم نداره *

پیج اینستاگرامپاپیتپروژه سئوسئوآموزش سئو
حسام الدین کیانی خواه هستم، متخصص و مشاور سئو، از مطالب تجربی خودم در حوزه سئو میگم و هرازگاهی هم دل نوشته. پس اگه میخوان از زندگی یک سئوکار سردربیاری منو دنبال کن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید