ویرگول
ورودثبت نام
حسام الدین کیانی خواه
حسام الدین کیانی خواه
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

چطور با یک ایده ساده سایتی با ترافیک روزانه بالای 10 هزار کلیک داشته باشیم؟

ایده اینه : سایت تاپ تن (بهترین ها)

استراتژی سئو سایت :

1. موضوع سایت (صنف) رو مشخص کنید

مثلا : بهترین های حوزه آرایشی و بهداشتی

بهترین های حوزه فیلم و سریال

بهترین های حوزه پوشاک


2. قالب مشخصی برای صفحات (مقالات) داشته باشید

من خودم تعداد بالای بهترین ها رو معرفی میکنم به همراه یک پاراگراف توضیح + لینک به سایت مقصد

(مثلا : 10 تا از بهترین سالن های ناخن در تبریز)


3. تولید محتوا کنید

با استفاده از هوش مصنوعی یا تولیدکننده محتوای متنی متن ها رو تولید و پیش نویس میکنیم


4. تعداد تولید محتوای بالا

معمولا سعی میشه اوایل سایت تعداد تولید محتوا بالا باشه (مثلا 20 الی 30 محتوا در ماه)


5. مانیتورکردن و آپدیت محتواها

با استفاده از داده هایی که از سرچ کنسول بدست آوردیم، محتوا رو به روز میکنیم یا مجموعه های جدیدی به محتوامون اضافه میکنیم


6. کامنت گذاری فراموش نشه

کامنت باعث تعامل میشه. برنامه کامنت گذاری از ماه دوم شروع میشه


درضمن من حسام الدین کیانی خواه، متخصص و مشاور سئو هستم :) اگر محتوا برات جالب بود ممنون میشم لایک کنی یا اگر کامنتی داری برام بذاری در اسرع وقت جواب میدم

تولید محتواسئو سایتمحتوای متنیایده سایتایده
حسام الدین کیانی خواه هستم، متخصص و مشاور سئو، از مطالب تجربی خودم در حوزه سئو میگم و هرازگاهی هم دل نوشته. پس اگه میخوان از زندگی یک سئوکار سردربیاری منو دنبال کن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید