ویرگول
ورودثبت نام
حسین مرادی
حسین مرادی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

بهترین راه برای علاقمندان بازیگری و فیلمسازی برای رسیدن به هدف

حسین مرادی ، نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان ، در مورد اینکه برای علاقمندان به هنر بازیگری ، کارگردانی و فیلمسازی ، چه راهی را برای رسیدن به هدف خود پیشنهاد می دهد ، لبخندی زد و قبل از شروع صحبت خود اجازه خواست تا داستانی را قبل از شروع صحبت خود بگوید ، مرادی گفت : من از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال پرسپولیس هستم ، حدودا اردیبهشت سال 1375 بود که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای بازی در جام حذفی با تیم پرسپولیس به تهران آمده بود و از قضا تیم پرسپولیس با بازی به یاد ماندنی مرحوم سیروس قایقران برد و به مرحله بعدی صعود کرد و من خیلی ناراحت شده بودم ، فردا در هفته نامه ابرار ورزش مصاحبه مرحوم سیروس قایقران خواندم و وقتی متوجه شدم که تیم فوتبال ملوان با مشکلات مالی دست به گریبان بود و هر کدام از بازیکنان با اتوبوس و چند نفر پشت نیسان سوار شده بودند و برای بازی به تهران آمدند به خودم گفتم دست مریزاد و حق شما وجدانا برد بود و علاقه و عشق و پشت سر گذاشتن مشکلات آنها برای چند روز فکر مرا درگیر کرده بود ، اینها را گفتم تا درک کنید که وقتی پرویز پرستویی میگه تا سالها جواب رد از عوامل ساخت فیلم می شنید ولی همچنان با عشق هدف خود را دنبال می کرد تا اینکه همان دستیار کارگردان و مدیر تولیدی که جواب رد به پرویز پرستویی می دانند الان به دفتر فیلمسازی او می روند و از ایشان می خواهند که در پروژه های ایشان حضور داشته باشند و مشابه این موارد در بین هنرمندان داخلی و خارجی بسیار است.




حسین مرادیحسین مرادی کارگردانحسین مرادی تهیه کنندهحسین مرادی نویسندهحسین مرادی فیلمساز
نویسنده ، تهیه کننده ، کارگردان ، فیلمساز و مدرس بازیگری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید